Desert Suave Liquides Imaginaires, un parfum care mă acceptă. Pentru că ne potrivim!








Mirosul deșertului este un suflu fierbinte. 

Mirajul deșertului încape într-o sticlă de parfum. Sunt fericită că am cunoscut acest parfum, l-am adulmecat și am devenit absorbită de aromele luxuriante de cardamom, floare de portocal din Africa, mandarină, trandafir,  lemn de cedru din Maroc, smochine, ciste din Spania.

DESERT SUAVE Liquides Imaginaires, un motiv bun să îți cumperi un nou parfum! 

L-am simțit ca pe o amintire voalată din copilărie, ca atunci când mă legănam pe un ram de copac, vara, undeva în grădina bunicii. 

Un parfum spicy, cu personalitate, oriental floral, menit să ofere senzații intense, uneori stranii, reverii și fantezii, dar și o neliniște dulce pe care o simți atunci când te îndrăgostești. 



Compoziția a fost creată de  Qventin Bisch și Misrine Grille, fiind descrisă ca o oază a nisipurilor imaginare. Îl ador pentru că poartă în el savoarea aromelor orientale potrivite gustului meu și pentru că l-am perceput, de prima dată, ca pe o operă de artă. Nu e nimic mai frumos pe lume decât un parfumier care izbutește să compună ingrediente perfecte pentru parfumul care să mă îmbrace la modul ideal. Desert Suave mă lasă să imaginez lumea pe care o vreau eu și mă acceptă cu el. Tocmai, pentru că ne potrivim perfect! 









Comentarii

Postări populare