Mihai Albu, vacanta cu fiica sa in statiunea Venus








Genialul designer roman al celor mai cunoscuti pantofi de peste hotare,
Mihai Albu, a petrecut cateva zile frumoase alaturi de fiica lui,
 Mikaela, la mare.


 Designerul a ales o statiune in care intimitata sa fie
in prim plan, iar hotelul a fost ales deoarece este singurul de pe
Litoralul Romanesc care are cele mai multe atractii pentru copii,
respectiv patru tipuri de piscine si trei locuri de joaca pentru copii:


“Am ales sa imi petrec concediul la Hoelul Melodia din statiunea Venus
deoarece este un loc prielnic pentru copii, cu multe atractii si aproape
de casa. Ne-am simtit foarte bine si ne-am bucurat ca am avut noroc de
vreme frumoasa. Preparatele restaurantului au fost de exceptie, cat si
vegetatia care inconjoara frumos hotelul, pool bar-ul cu bauturi foarte
bune, cat si plaja privata ne-au placut. Un alt punct de atractie de la
hotelul Melodia au fost fantanile colorate din zona piscinelor care
animau atmosfera si incurajau copii spre joc si voie buna”,
 ne-a declarat Mihai Albu.









Comentarii

Postări populare