Dedesubturile modei- Blacklist, comoditate și dantelărie, fantezie și senzualitate




















Crina Stoica - "Încerc să mă adresez tuturor tipurilor de femei: puțin sporty, puțin romantică, aproape timidă, îndrăzneață. Știu feeling-ul acela pe care ți-l dă lenjeria preferată"



Iubesc libertatea de mișcare într-o lenjerie intimă. Iubesc și haina de casă, un ultim refugiu al intimității. Îmi plac materialele din care sunt confecționate aceste piese pentru că sunt confortabile, iar azi soluțiile ingenioase acompaniază atât de bine desuuri frumoase, create special pentru femeia modernă. 

Blacklist este echivalentul senzualității. Un shop online, un atelier de lenjerie intimă pentru femei moderne, deloc frivole, cu efect de glamour rafinat, dar și simplitate ce oferă un stil captivant. 

Numele ei este Crina, ea e designer-ul acestei formule fresh de lenjerie intimă numită Blacklist. Selecția mea, atunci când mi-a dat liber la ales tot ce-mi doresc de pe shop-ul ei online, https://www.blacklist-shop.com/,    a fost grea. Toate piesele sale oferă acel look retro-modern pentru ca noi să ne simțim apetisante. Povestea Crinei înseamnă muncă, pasiune, modele unice, compoziție care definește de fapt ceea ce este ea...

" Știu că sună cheesy, însă totul a început de pe vremea când eram mică. Părinții mei lucrau în această industrie. Ambii. Aduceau acasă cutii cu bucați de materiale pe care le foloseam pentru a confecționa haine păpușilor mele Barbie. Îmi amintesc și acum un set verde format dintr-un  pantalon evazat și o vestă trei sferturi, lucrate de mine. Le foloseam cu un cordon în talie... Îndeletnicirea a fost cumva acolo dintotdeauna, deși, recunosc, eu nu aveam suficientă răbdare. Nu am nici acum, dar acest lucru nu mă împiedică să imaginez și să mai cos, dar mai ales să combin materialele care îmi pică în mână. Prin clasa a-X-a mi-am reamintit de această pasiune puțin uitată odată cu renunțarea la păpuși. Am decis să studiez la Universitatea Nașională de Arte, Facultatea de Arte Decorative și Design. De când am absolvit, până a-mi deschide propriul shop online, cu tot cu atelier, a fost un drum destul de lung. Am făcut, la un moment dat, o colecție cu tot ce implica asta, însă în final a trebuit să îmi focusez atenția într-o altă direcție, pentru că mi-a fost foarte greu să  găsesc persoane care să execute acele produse așa cum mi le imaginam eu. M-am axat mai mult pe partea de styling vestimentar, până când am decis că îmi doresc foarte tare propriul atelier și că ar trebui să fac pasul acesta. A fost un drum lung, de multe luni, cu mulți nervi și multe dezamăgiri, dar s-a realizat. Am avut oameni care mi-au fost alături pe tot parcursul acetui proces- Alex, prietenul meu care m-a suportat eroic și mama mea :)."













Despre muncă, inspirație, despre etapele în care se lasă "tiranizată" de idei, despre piesele ei preferate...



" Inspirația mea vine din toate părțile, dar de cele mai multe ori apare din mood-ul unei melodii, sau din feeling-ul pe care mi-l dă o imagine. Atunci când încep să lucrez ideile se leagă unele de altele și, uneori, se întâmplă să iasă produse pe care nu le gândisem așa inițial. Echipa?  Voi spune doar atât! Este minunată! Ne înțelegem bine cu toții, iar mie îmi place să cred că sunt foarte ok în raport cu oamenii cu care lucrez, deși, desigur, toți avem și zile proaste. Cu toate astea eu cred că este foarte important să fim umani și să ne înțelegem unii pe ceilalți.





Dacă ar trebui să vorbesc ce piese iubesc din colecția mea, voi aminti că mă identific cel mai bine cu Inura contrast bra and briefs, Magoa bodysuit, setul Sheer nuanța nude, Proven pyjama, setul Sough și lista mea ar mai putea continua... Materialele pe care le folosesc sunt toate elastice deoarece vreau să păstrez cât de mult posibil confortul. Eu, femeie fiind, știu cât este de important să te simți bine în pielea ta. Știu feeling-ul pe care ți-l dă momentul acela în care porți lenjeria preferată. Prin Blacklist încurajez cumva toate femeile să se redescopere, să nu uite de ele, să nu uite că sunt frumoase. Încerc să mă adresez tuturor tipurilor de femei- puțin sporty, puțin romantică, aproape timidă, îndrăzneață.
Țin cont și de trenduri, însă încerc să le combin în așa fel încât să obțin look-uri atemporale. Fie folosesc forme în tendințe, fie în culori, fie materiale pe care le voi numi accente ale unei piese. 

Munca mea... Să îți povestesc o zi bună sau una proastă? Just kidding... Este dificil. Cum spuneam și mai sus, te lovești de multe, nu este ușor la început, însă faptul că iubesc ceea ce fac mă motivează zilnic. Alex, prietenul meu, mă calmează cumva și mă sprijină de fiacare dată, iar Carla, mama mea, mă susține în ceea ce fac. Nu voi uita de câinele meu, pentru că el este cel care îmi ține, deseori, compania la atelier. Munca mea este frumoasă, plină de provocări, cu plusuri și minusuri, deh, nimic nu este ușor, dar cel mai importantr este să iubum ceea ce facem.''






































Negrul, rețeta clasică în lenjeria intimă...


"Da, o spune și numele :)) Eu, de fel, sunt o colecționară de lenjerie. Cred că 90% dintre piesele mele sunt negre și întotdeauna negru va fi în topul preferințelor. Mi se pare elegant, îndrăzneț, clasic și the best choice for me. Însă, eu sfătuiesc femeile să încerce toate culorile, până o găsesc pe aceea care li se potrivește și în care se simt ele încrezătoare, sexi venind de la sine și, din punctul meu de vedere, fiind mai mult legat de atitudine. Este foarte important să încerce și să se descopere pe ele, să observe ce le place și să își ia timpul pentru a conștientiza asta.
Și, revin, din punctul meu de vedere, după cum se poate observa și pe site, negrul este "the one for me". Design-ul aduce piese ușor clasice, iar la o privire mai atentă se pot observa anumite detalii ce dau ton diferit acelei piese clasice."








https://www.blacklist-shop.com/

Comentarii

Postări populare