Demența unor fotografii de modă











Pozele astea sunt atât de frumoase și atât de nepământești! Am avut răbdarea să le caut și am găsit multe... Aici le voi posta pe cele mai bune...

Știu, într-o lume pe care eu o găsesc atât de atrăgătoare oricând și oriunde, sedința foto fashion trebuie să fie reușită pentru a spune povestea cea mai bună și pentru a capta atenția. Ne place să admirăm ce e special, să batem din palme și să ne mirăm de fotografiile din ce în ce mai "altfel",  de bizareriile care aduc noul în industria aceasta atât de fascinantă și ademenitoare.

După ce le admiri, senzațiile sunt mișto, devii ușor reflexiv și încerci să găsești povestea sau subiectul. Exact ca într-un tablou agățat undeva în pripă care-și așteaptă admiratorul potrivit.

Moda m-a transformat întotdeauna într-o naivă. Am urmat-o de multe ori, chiar și atunci când nu mi s-a potrivit. Unii o reneagă, spun că nu e benefică în niciun sens, dar eu cred că are și partea ei bună. M-a învățat să mă regăsesc, să privesc cu stil, să îi admir cele mai bune modele... Mi-a jucat feste pentru că nu am reușit să fiu la pas cu ea în cel mai corect mod ( căci recunosc, nu sunt în stare), dar cel mai mult m-a lăsat perplexă atunci când am privit ședințe foto reușite. De aceea voi posta azi, aici, demența unor fotografii de modă care aduc extravagața și neobișnuitul acela pe care îl vrem și îl căutăm cu toții. Unii chiar reușim să îl găsim.











































































































Comentarii

Postări populare