O tinuta pe zi 25- INNOCENS

Hainele sunt instrumente utile, eu asa le numesc, iar cand intri intr-un magazin si gasesti o rochie de seara a carei utilitate o intelegi de la prima privire, atunci iti spui in gand: " Iata magazinul perfect" M-am indragostit de aceasta rochie pe care am imbracat-o instant, imediat ce am zarit-o pe umerasul magazinul INNOCENS  ( Calea Dorobantilor, nr. 132). Ma intorsesem de la o repriza de jogging prin piata, asadar, nu am fost pregatita cu incaltari potrivite. Dar priviti aceasta minune, e superba si imi inspira exact "frumosul" dorit de mine atunci cand imbrac o astfel de rochie. Voi reveni in curand cu detalii despre designerii acestor modele interesante.


https://www.facebook.com/pages/Innocens/311766609186728?fref=ts













Comentarii

Postări populare