Douglas lansează campania anuală de strângere de fonduri „Beauty of Giving” București, 23 noiembrie 2016
Douglas România lansează campania anuală
de strângere de fonduri „Beauty of Giving” începând cu 25 noiembrie 2016. Anul
acesta, beneficiarul campaniei este Fundația HOSPICE Casa Speranței, iar
fondurile vor fi direcționate către amenajarea primului centru socio-medical de
îngrijire paliativă destinat copiilor care suferă de boli cu prognostic limitat
de viață și familiilor acestora, de la Adunații Copăceni.
Astfel, pentru fiecare produs de machiaj Douglas
Bubble Palette achiziționat din rețeaua de magazine și online, în perioada 25
noiembrie – 24 decembrie 2016, Douglas se angajează să ofere 10 lei Fundației
HOSPICE. Având în vedere rezultatele din campaniile anterioare, obiectivul
financiar pe care Douglas și-l propune este atingerea sumei de 35.000 de lei.
„Beauty of Giving este o campanie de suflet pe care o lansam anual cu
prilejul sărbătorilor pentru a susține cauzele care sprijină copiii cu boli
oncologice. Anul acesta am ales să direcționăm fondurile către Fundația HOSPICE
Casa Speranței și o cauză extrem de sensibilă, îngrijirea paliativă pediatrică ”,
a declarat Lavinia Ivas, Country Manager Douglas România.
Îngrijirea paliativă are ca scop îmbunătățirea
calității vieții pacienților cu boli incurabile și familiilor acestora, prin
îngrijire medicală pentru pacient, sprijin social și consiliere psiho-emoțională
și spirituală pentru pacient și aparținători.
Conform estimărilor HOSPICE Casa Speranței, în prezent, peste 160.000 de
bolnavi incurabili au nevoie în fiecare an de îngrijire paliativă în țara
noastră, însă doar 8% dintre aceștia o și primesc. În cazul copiilor, se estimează
că doar 10% din cei 5.000 de copii care suferă de boli cu prognostic limitat de
viaţă primesc servicii de îngrijire
paliativă.
Centrul socio-medical de la Adunații Copăceni
va fi amenajat de HOSPICE Casa Speranței în 2017 și va fi destinat exclusiv
copiilor care suferă de boli cu prognostic limitat de viață și familiile
acestora. Centrul este gândit ca un spațiu în care aceștia să găsească sprijin
și alinare, atunci când se confruntă, pe lângă problemele medicale cauzate de
boală, cu probleme de natură socială și materială, și reprezintă cel de al
treilea centru de îngrijire pe care organizația îl construiește în România.
Viziunea HOSPICE Casa Speranței este ca în
România toți pacienții cu boli incurabile să beneficieze de servicii adecvate
de îngrijire paliativă, la momentul potrivit, pentru a trăi cu demnitate
fiecare clipă, alături de cei dragi lor.
Fundația HOSPICE Casa Speranței este o
organizație non-profit înființată în 1992 la Brașov şi care a introdus în
România, pentru prima oară, conceptul de îngrijire paliativă, replicând modelul
fundațiilor de tip hospice din Marea Britanie. Membră a familiei Hospices of
Hope, HOSPICE Casa Speranței, este în acest moment cea mai mare fundație din
țară care oferă gratuit servicii specializate de acest tip.
Daca doriți să aflați mai multe despre HOSPICE
Casa Speranței și programele fundației, vă invităm să vizitați www.hospice.ro.
Despre Parfumerie Douglas România
Douglas a intrat pe piața locală în 2007 și deține acum un număr de 21 magazine fizice în Bucureşti, Baia Mare, Braşov, Cluj Napoca, Craiova, Constanţa, Iaşi, Oradea, Ploieşti, Sibiu, Timişoara și Târgu Mureş şi un magazin online – www.douglas.ro.
Douglas a intrat pe piața locală în 2007 și deține acum un număr de 21 magazine fizice în Bucureşti, Baia Mare, Braşov, Cluj Napoca, Craiova, Constanţa, Iaşi, Oradea, Ploieşti, Sibiu, Timişoara și Târgu Mureş şi un magazin online – www.douglas.ro.
Oferta Douglas cuprinde produse de parfumerie, îngrijire personală şi
înfrumuseţare, machiaj sau accesorii și servicii de consiliere beauty, ședințe
de machiaj, ședințe de diagnoză a tenului, mini-tratamente și ambalare cadouri.
Comentarii
Trimiteți un comentariu