All Boutique a pregatit terenul pentru exclusivitati romanesti!





Cati dintre noi nu am fost dezinteresati de tot ceea ce inseamna moda romaneasca, preferand brand-uri de renume international, care de cele mai multe ori s-au dovedit a fi in dezacord cu ceea ce ne-am fi dorit de fapt. All Boutique expune intr-un magazin online  industria si handmade-ul autentic din Romania, cu tot cu minunea creatiei ce poate accentua conturul unei tinute cu adevarat  aparte.




Catalina Brinza stie ca o intensificare a tot ceea ce este romanesc in peisajul urban va aduce culoare, mai ales daca sunt colectii in serii limitate sau colectii unicat. Despre asta vorbeste All Boutique (www.allboutique.ro),  magazinul online care stie sa destainuie  frumusetea unor produse de calitate, provenite din mainile antreprenorilor din tara noastra.



“Ne dorim sa promovam produsele 100% romanesti, credem in nevoia de a ne reintoarce la produsele realizate pe plan local si de a le face cunoscute international. Acest lucru este o parte fudamentala a povestii noastre. Se potriveste perfect cu viziunea si cu filosofia noastra de brand si se integreaza perfect in ADN-ul identitatii noastre.”

Produse unicat provenite din universul creativ al oamenilor talentati din Romania

Catalina Brinza a pus in miscare o astfel de afacere stiind foarte bine ca publicul feminin este avid dupa hainele de calitate. Asa a venit ideea de a lansa brand-ul All Boutique.
“Am vazut ca intotdeauna exista cerere pentru produse unicat sau in serii limitate. Mi-a placut sa fiu prima care lua contact cu noile colectii si sa pot sa imi aleg produsele in serie limitata, din dorinta de a oferi consumatoarelor de moda ceva altfel. Am simtit nevoia aceasta pe piata din Romania si mi-am dorit sa ajut femeile sa poarte creatii romanesti, atat la noi, cat si peste granite. Mi-am dorit ca All Boutique sa se diferentieze de magazinele online deja existente, sa satisfaca cerintele celor mai exigente cliente, femei tinere si curajoase, care vor sa poarte haine si accesorii diferite, speciale. Astfel, am gandit proiectul www.allboutique.roca fiind locul in care cumparatorii se intalnesc cu producatori locali extrem de talentati, ce produc in serii mici sau in editii limitate, designeri la inceput de drum, altii decat cei prezenti pe canalele de media si pe alte platforme online, destinate designerilor romani, ” spune Catalina Brinza, detinatoarea acestei platforme online.




Cererea este mare pentru produsele limitate sau in serie. Aduc tinutei unicitatea de care avem nevoie…

Este adevarat ca atunci cand impulsurile tale, ca femeie, sunt deja lustruite in ceea ce priveste stilul vestimentar, iti doresti sa afisezi ceva unic, ceva de calitate, divers si trendy. All Boutique  este curtenitor si iti asterne la picioare haine care vor satisface cu succes aceste dorinte.




“Allboutique.ro a inceput cu produsele unui singur atelier de creatie vestimentara, iar feedback-ul pozitiv m-a determinat sa caut si alti designeri si mici ateliere de productie, care nu sunt prezenti in mall-uri sau magazine stradale, vanzand pentru un cerc restrans de clienti. Astazi pot afirma ca brandul se afla pe un trend ascendent, iar clientii revin de fiecare data. Fiecare apreciere este o adevărata bucurie, iar unii dintre clienti ne trimit poze minunate cu momentele in care au purtat tinutele noastre. Avem multe exemple de oameni care aleg sa le poarte, uneori, si  la cele mai importante evenimente din viata lor. Pentru ca dorim ca toti clientii nostri sa se bucure de o experienta online si de cumparaturi cat mai eficiente, am decis sa lansam o aplicatie mobila dedicata, disponibila pentru sistemele android, optimizand astfel sesiunile de cumpaturi ale utilizatorilor nostri.” ( Catalina Brinza, manager All Boutique).















Comentarii

Postări populare