BestCall Sales & Marketing raportează dublarea cifrei de afaceri în 2016
BestCall Sales
& Marketing, compania furnizoare de servicii de call-center, a reuşit să-şi
dubleze cifra de afaceri şi numărul de angajaţi până la finalul trimestrului al
treilea, în contextul unei pieţe aflate în continuă dezvoltare, România
situându-se în prezent pe locul patru în topul celor mai mari pieţe de call
center din lume. BestCall Sales & Marketing este specializată atât pe
cereri de servicii externalizate de in-bound – customer service, customer care
şi product support, şi outbound – promovare şi vânzare produse sau servicii IT,
imobiliare, asigurări, bancare B2B, cât şi B2C, sondaje de opinie generice sau
punctuale, setări întâlniri, colectări date sau debite.
„BestCall Sales
& Marketing a înregistrat la final de 2016 o creştere a cererilor de
servicii de call center şi implicit a numărului de angajaţi. Prin dezvoltarea
proiectelor actuale şi atingerea unor industrii diferite cu contracte de lungă
durată, am reuşit să dublăm cifra de afaceri a anului precedent. În principal,
cererea de astfel de servicii a venit de la firme mici şi mijlocii, care au
înţeles importanţa activităţii de call center şi o privesc acum că pe un centru
de profit şi creştere. Cele mai solicitate servicii anul acesta au fost cele de
generare de lead-uri, stabilire de întâlniri, virtual assistant, a campaniile
de SMS-uri, dar şi cele de vânzare efectivă a produselor şi a serviciilor prin
telefon”, explica Viorel
Gîţă, director general BestCall Sales & Marketing.
Pentru anul 2017, BestCall Sales & Marketing vizează o
dezvoltare pe acelaşi trend ascendent de creştere dublă a afacerii şi
deschiderea unor noi locuri de muncă. Acest trend
ascendent este susţinut, în primul rând, de o maturizare a pieţei, atât din
perspectiva cererii, cât şi a ofertei. Se prefigurează de asemenea din ce în ce mai multe cereri pe segmenul de
servicii de inbound prin care se preiau apeluri telefonice pentru a
răspunde la întrebările clienţilor despre produsele sau serviciile companiei.
Prin acest serviciu se pot oferi informaţii sau suport tehnic, dar, de
asemenea, se pot prelua comenzi şi efectua plăţi prin telefon, într-un mod
profesionist.
Competiţia de pe
piaţă şi o uşoară scădere în numărul de clienţi a firmelor de pe plan local, a
determinat companiile să acorde o mai mare atenţie fidelizării comunicării eficiente cu clienţii, prin
gestionarea unor interacţiuni mixte cu aceştia prin telefonie, e-mail, chat sau
chiar aplicaţii mobile, contribuind la dezvoltarea pieţei de call center.
„Avantaje precum
preluarea apelurilor rapid, cu durate mici de aşteptare, rezolvări rapide ale
solicitărilor cât şi o comunicare proactivă, fac diferenţa calitativă a
serviciilor oferite de către personalul nostru, cu ajutorul serviciilor
Infoline, Preluare Comenzi, Customer Support, Up & Cross Selling şi Virtual
Assistant”, explică Loredana Stănescu, Executive Manager BestCall Sales
& Marketing.
Resurse umane cu
potenţial extraordinar
România se menţine
o piaţă extrem de atractivă din punct de vedere al existenţei talentelor şi al
unui nivel ridicat de pregătire al tinerilor. Este o piaţă tentantă şi din
punct de vedere al numărului de limbi străine cunoscute şi vorbite la un nivel
extrem de înalt de către populaţia activă, educaţiei şi gradului de
profesionalizare ridicat. În acelaşi timp, tinerii au foarte bine dezvoltate şi
abilităţile de interacțiune cu clienții – un aspect esenţial atunci când eşti
vocea unor companii sau branduri. Profilul angajatului include atât studenţii
cu specializare la filologie sau limbi străine, dar şi cei de la Politehnica
care optează pentru roluri de help desk sau suport tehnic.
Salariile din
domeniu depind de mai mulţi factori, printre care şi numărul de ore lucrate,
dar şi activitatea propriu zisă din segmentul call-centerului. Astfel, salariul
pentru opt ore de muncă se va încadra, în general, între 1.000 lei şi 1.500 de
lei pentru cei fără experienţă, cu sporuri şi suplimente funcţie de respectarea
indicatorilor de performanţă. Dacă, însă, în centrul respectiv se derulează şi
activităţi de vânzări (cunoscute sub numele de outbound) la salariul de bază se
pot adăuga comisioane şi bonusuri consistente care pot ajunge să dubleze sau
tripleze salariul.
„Din experienţa
noastră de peste 10 ani, angajaţii preferă segmentul de customer support, în
pofida celui de vânzări, unde deşi câştigurile sunt mai mari, şi expunerea la
unele atitudini negative din partea clientului este semnificativă. Studenţii
care se angajează în call-centere sunt predominant influenţaţi în decizie de
reputaţia de angajator a call-centerului - echitate, tratament corect, condiţii
de lucru, condiţii salariale. În cazul nostru cei mai numeroşi sunt operatorii
call center şi desigur persoane de suport, middle management (supervizori)
proporţional cu numărul operatorilor. Echipa noastră este una tânără,
entuziasta, cu elan de muncă şi mai ales cu ambiţii spre o nouă promovare”, adaugă Loredana Stănescu.
În 2017, BestCall
Sales & Marketing are în vedere creşterea forţei de muncă cu peste 30%,
prin intermediul platformelor dedicate anunţurilor sau prin recomandarea
internă.
BestCall Sales
& Marketing oferă servicii de
Call Center care vin în sprijinul clienţilor săi cu soluţii complete,
profesionale, de promovare şi vânzare produse şi servicii, dar şi de fidelizare
a clienţilor, în cadrul unei pieţe dinamice, aflată într-o continuă evoluţie.
Eforturile companiei se concentrează atât spre fidelizarea clienţilor deja
existenţi, cât şi spre atragerea altora noi, care să contribuie la completarea
portofoliului afacerii şi, în aceeaşi măsură, la sporirea profitului acesteia. Printre
clienții săi se numără IMS Health, Sedona ALM, Neon Energy, Smart Bill,
Ferratum Romania, etc. Mai multe infromatii puteţi găsi pe www.bestcall.ro sau la telefon 0722.888.282.
Comentarii
Trimiteți un comentariu