Despre stil, cu Simona Musca







Daca ar fi sa dai o definitie a stilului, cum ar suna ea?

Cred ca stilul este o manifestare in exterior a ceea ce suntem, este o extensie a personalitatii noastre. Stilul este rezultatul activitatilor cotidiene, rezultatul a ceea ce studiem, ce citim, ce sport facem, ce hobbyuri avem, a locurilor in care ne place sa calatorim, a culturilor si obiceiurilor locale sau straine din care ne inspiram. Toate aceste aspecte se reflecta in final in felul in care ne prezentam din punct de vedere fizic cand iesim pe strada, acesta este stilul. 
Care ar fi stilul tau?


Stilul meu vestimentar este destul de diferit, versatil, tine de mood-ul pe care il am si, desigur, de evenimentul la care urmeaza sa particip.Uneori, imi place sa fiu eleganta cu rochii, alteori cu salopete, cu alte ocazii, aleg costume de inspiratie masculina. Am inceput sa ador obiectele vestimentare din dantela, observand ca ma ajuta foarte mult sa scot in evidenta feminitatea si personalitatea. 

Care este piesa cheie din garderoba ta?


Rochia este piesa de rezistenta din garderoba mea. Am o colectie de aproximativ 100 de rochii, bineinteles pentru fiecare anotimp. Am descoperit in timp faptul ca frumusetea rochiilor sta in eleganta pe care ele o inspira, rochia poate fi purtata diferit in fiecare zi, in functie de starea de spirit si de ocazie. Spre exemplu, o rochie din voal fluida poate fi purtata in timpul zilei cu o pereche de incaltaminte cu talpa joasa, iar seara, aceeasi rochie, cu o pereche de sandale cu toc inalt. Tocmai aceasta versatilitate m-a determinat sa aleg "rochia" ca fiind piesa esentiala in garderoba mea. 

Culoarea preferata?

Am o garderoba complet noua de aproximativ un an incoace, in care predomina piesele mov sau negre, dar si cateva piese cu efecte metalice de auriu, argintiu sau cupru.

Ai un designer preferat? Care este si de ce?


Am mai multi designeri preferati: Christian Dior, Giorgio Armani, Gabrielle Bonheur, iar dintre designerii autohtoni: Alexandra Calafeteanu, Gina Cas, Geanina Punkosti, dar si tineri designeri absolventi ai facultatii de design.

Care este obiectul vestimentar la care nu ai renunta in ruptul capului?

O camasa alba cu flori mov, din matase.

Comentarii

Postări populare