Maria Dinulescu ar accepta orice rol propus de Tarantino. Chiar si unul de lesbiana




Sambata, de la 13:00, Maria Dinulescu ii dezvaluie Florentinei Fantanaru faptul ca ar juca rolul unei lesbiene doar daca regizorul ar fi Tarantino. 

Amintindu-i ca, de dragul meseriei, s-a sarutat cu o femeie intr-un film, Florentina afla ca Maria nu ar repeta experienta in orice conditii. „Sincer, cred ca mi-ar trebui un scenariu foarte bine scris si un regizor pe care sa-l iubesc tare mult sa accept un astfel de rol. 

Probabil daca Tarantino ar veni cu un astfel de personaj as zice instantaneu da, pentru ca este un regizor exceptional, foarte curajos, pentru ca ar fi in cadrul unei povesti foarte interesante si clar ar fi ceva care nu ar fi atat de mult luat in serios. Ar fi din punct de vedere tehnic extrem de valoros”, declara Maria, care l-a intalnit pe faimosul regizor. „L-am cunoscut la Cannes si in Hollywood, are o energie fantastica, are un sarm inimaginabil, foarte inteligent, foarte activ, in fiecare minut pe care il traiesti cu el simti ca esti plin de viata”, povesteste Maria. 
        

Tot sambata, actrita va povesti cum a plecat, doar pentru o zi in SUA, pentru ca se indragostise. „Cu multi ani in urma m-am indragostit de un american. Am plecat o zi in SUA. L-am vazut in mediul lui si mi-am dat seama ca el niciodata nu se va putea adapta in Romania si ca n-are niciun sens sa ii stric lui viata. A doua zi m-am intors”, isi aminteste Maria.        
Sambata- „Dincolo de aparente”, ora 13.00


Comentarii

Postări populare