Estee Lauder, pentru femei cu fler!



Iubesc pudra mult mai mult decat fondul de ten. O stiu de cand era la moda prin tineretile mamei mele, si o mai stiu chiar si de la matusi mai batrane, care obisnuiau sa foloseasca pudra de ardei iute, o gaselnita naturala care tinea si locul unui blush.




Dar si mai mult iubesc Estee Lauder Double Wear Stay in Place Powder! Este preferata mea, mai ales atunci cand doresc sa acopar  imperfectiunile tenului. Pe langa asta, pudra Estee Lauder ofera luminozitate, iar acest lucru o face cu adevarat pretioasa. Machiajul de seara va scoate in evidenta culoarea naturala, iar ceea ce imi place foarte mult este ca tenul nu pare deloc incarcat.




Un alt produs Estee Lauder de care ma desprind greu este Advanced Night Repair Eye Serum- Synchronized Complex II.

L-as incadra la categoria “beauty sleep”, iar daca va intrebati la ce ajuta, e bine de stiu ca reface prin lifting pielea din jurul ochilor si o rehidrateaza, redandu-i luminozitatea. Evident, este un produs care se adreseaza femeilor mature.





Cat despre parfumurile preferate Estee Lauder, voi aminti 
Estee Lauder Pleasures Bloom lansat in 2010,  o versiune 
fructata a parfumului emblema al casei Pleasures.
Notele sale sunt pe placul meu si mi se par extrem de feminine. Am descoperit o combinatie de zmeura, grapefruit, bujor roz, patchouli si mosc. Grup olfactiv floral fructat, excelent pe timp de vara!
Iubesc la fel de mult  Estee Lauder Modern Muse La Rouge, lansat in anul 2015. Apa de parfum se distinge prin  note oriental-florale, iar printre acestea vom descoperi strugurii rosii, zmeura, piperul roz si sofranul. Notele de mijloc sunt trandafirul bulgaresc, iasomia si petalele de magnolie, iar notele finale ale acestui parfum minunat sunt patchouli, vetiver, vanilie de Madagascar si mosc.





Comentarii

Postări populare