13 rochii negre pe care le-aș purta dacă le-aș avea

După o serie de întâmplări mai vesele sau mai triste, mi-am dat seama că rochia neagră este obiectul vestimentar ușor de adaptat oricărei situații. În acele circumsanțe atât vesele cât și triste, o astfel de rochie mi-a fost de folos. M-a îmbrăcat perfect și a fost cea mai aproape de adevăr atunci când mă gândeam cam ce anume ținută s-ar potrivi la momentul respectiv.

Este elegantă, poate fi și casual, este versatilă și poate face fericită orice siluetă.

Femeile o adoră, pentru că un model rafinat le poate urca ușor pe un piedestal. Christian Dior a fost cel care a reinventat, după război, rochia neagră și a reușit să îi ofere farmecul pe care o astfel de piesă trebuie să îl aducă unui look cu adevărat elegant. Alți desigenri care ne-au încântat cu modele unice sunt Versace, Coco Chanel sau Givenchy.

Am găsit 13 modele de rochii negre pe care le-aș purta dacă le-aș avea. Le las aici cu tot cu stilul meu și cu gândul că vă veți desfăta la rândul vostru cu aceste modele unice.

Photo- pinterest

Comentarii

Postări populare