Am învâțat ce înseamnă prăjiturile sănătoase la Clubul meu- Ateliere recreative Tei






Schimbarea este perceptibilă pentru cei mici, iar acest lucru mi-a dat ocazia să îi arăt copilului meu că alternativa unui dulce sănătos chiar există. Am explorat cu iscusință și cu răbdare un teritoriu deloc nou, însă extrem de benefic pentru oricine vrea cu adevărat să mănânce natural, fără zahăr și fără E-uri.

Atunci când copiii prezenți la acest atelier au fost întrebați de ce nu este bun zahărul, aceștia au răspuns ferm- Pentru că putem face diabet și ne putem scrica dinții. Iată că informația există, iar această informație este o verigă bună care i-a adus aici.

Atelierele de acest gen au menirea de a educa, un lucru excelent aș spune, mai ales că orice copil are nevoie să cunoască beneficiile ingredientelor sănătoase în alimentație. Lumea de azi le oferă o gamă largă de produse deloc benefice organismului, mai ales prin supermarketuri, iar ispita este atât de mare!

Ne-a fost prezentată în cadrul Clubul meu- Ateliere recreative Tei, la atelierul de ornat prăjituri sănătoase,  un bazar cu ingrediente bune. Ingrediente printre care s-au numărat nucile crude, curmalele Medjool, sau curmale deshidratate, sare de Himalaya, pudră de roșcove, semințe crude de floarea soarelui sau fulgi de nucă de cocos. Sună bine, nu?

Am plonjat cu toții, părinți și copii în tărâmul Tânăr și sănătos, așa cum ne-a fost prezentat de Alina, un ambasador a lui Jamie Oliver, pentru care alimentația sănătoasă este de împărtășit cu alții. M-am bucurat alături de ei, iar acum, copilul meu știe că orice prăjitură poate avea acel ceva sănătos, care o poate face fericită.

Lucurile acestea le înveți și tu, ca mamă, iar prepararea unui dulce natural, fără foc, se poate face cu ușurință și cu suflet. Vii la aceste ateliere și înveți ceea ce e mai bun pentru copilul tău.

Orice detaliu il poti afla de aici:


https://www.facebook.com/Ateliere.Recreative.Tei/?fref=ts






































Comentarii

Postări populare