Bergenbier S.A. lansează proiectul #TraiesteResponsabil ce promovează consumul responsabil de alcool
Alături de Petronela Rotar, scriitor și psiholog,
#TraiesteResponsabil deschide o discuție sinceră despre emoții și consumul
excesiv, despre primele semne ale acestuia și cât de importantă este moderația.
Campania s-a concretizat printr-un proiect editorial în cadrul podcastului
Fain & Simplu, moderat de Mihai Morar, unde Petronela a atins teme legate
de autocontrol, educație emoțională și psihologică.
„Berea
este un liant social și un motiv de sărbătoare atunci când este consumată cu
moderație sau când optăm pentru variante fără alcool. Prin acest proiect dorim
să continuăm discuția legată de alcool și responsabilitate, uitându-ne spre
legătura dintre emoții și excese, în toate aspectele vieții. An de an încercăm
să deschidem dialoguri ce au ca temă moderația și prin #TraiesteResponsabil vrem
să promovăm un stil de viață echilibrat, care să le ofere consumatorilor noștri
un control mai bun asupra alegerilor”, a punctat Monica
Constantin, Legal & Corporate Affairs Director.
Consumul responsabil este un pilon important în
strategia producătorului de bere, iar de-a lungul anilor Bergenbier S.A. și-a
dezvoltat portofoliul de produse non-alcoolice, ajungând la nouă sortimente.
Campania #TraiesteResponsabil este disponibilă în mediul online, pe paginile oficiale de
social media Bergenbier S.A., cât și pe canalul de
Youtube Fain & Simplu.
„Mi se pare foarte important că purtăm o astfel
de discuție, despre responsabilitate, emoții, excese și legătura dintre toate
acestea și consumul de alcool – astfel de campanii aduc multă conștientizare și
informare în rândul celor care poate că nu și-au pus niciodată astfel problema.
Salut inițiativa Bergenbier S.A”, a precizat Petronela Rotar.
Direcția de responsabilitate a Bergenbier S.A. cuprinde trei piloni importanți:
oamenii, mediul și consumul responsabil de alcool – evidentiați în cadrul
platformei prieteniresponsabili.ro.
Despre Bergenbier S.A.
Parte a grupului Molson
Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A.
a fost fondata in 1994, iar cea mai importanta marca din portofoliul sau,
Bergenbier, a fost lansata un an mai tarziu. Astazi, Bergenbier S.A. este in
top trei companii producatoare de bere din Romania, avand o fabrica moderna la
Ploieşti şi o reţea performanta de distribuţie naţionala. Bergenbier S.A. acorda
o atentie sporita impactului pe care il are in comunitate si asupra mediului.
Portofoliul companiei cuprinde marci care acopera toate segmentele pieţei. Pe langa
berile produse la Ploiesti – Bergenbier, Caraiman, Fresh, Staropramen,
Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania
importa si distribuie in exclusivitate specialitatile pragheze Staropramen Dark,
berile de abatie belgiene Leffe si Hoegaarden, berea americana Miller Genuine
Draft, cea mai iubita bere mexicana, Corona, precum si berea alba germana
nefiltrata Frazinskaner. De asemenea, compania are din 2023 in portofoliu si
variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois si Staropramen.
Despre Molson Coors
De peste doua secole,
Molson Coors fabrica bauturi care aduc oamenii impreuna pentru a se bucura de
toate momentele vietii. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian,
Carling si Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer
Gold, Leinenkugel's Summer Shandy, Creemore Springs si multe altele, Molson
Coors produce unele dintre cele mai indragite si emblematice marci de bere
realizate vreodata. In timp ce istoria companiei este inradacinata in bere,
Molson Coors ofera un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria
berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru si multe altele.
Molson Coors Beverage Company este o companie cotata la bursa, care opereaza
prin Molson Coors America de Nord si Molson Coors Europe si este tranzactionata
la New York si la bursa canadiana (TAP). Angajamentul companiei de a ridica
standardele industriei si de a lasa o amprenta pozitiva asupra angajatilor,
consumatorilor, comunitatilor si mediului se reflecta in Our Beer Print si in
obiectivele de sustenabilitate 2025. Pentru a afla mai multe despre Molson
Coors Beverage Company, vizitati molsoncoors.com sau pe Twitter @MolsonCoors.
Comentarii
Trimiteți un comentariu