Ținute de îmbrăcat după chef... După cheful meu












Există haine pe care le absorb din priviri. Le văd în poze și le vreau pe mine... Fiecare piesă este un univers în sine și  multe dintre ele sunt făcute să te pună în evidență, să îți răsfețe trupul și mintea. În cazul meu, mai ales mintea. O haină pe care eu o văd frumoasă îmi dă starea zen și mă ajută să capăt, cumva, emanciparea aceea pe care vreau să o afișez pe stradă. Haina nu trebuie să fie în trend. Deloc. Trebuie să fie bine pe mine și atât. Relația mea cu haina nu a fost niciodată una superficială. Ador să îi ofer drepturile de a mă îmbrăca dacă este o haină versatilă și îmi place enorm să pun pe mine un pantalon larg, foarte larg, la care să adaug bluza cea mai urâtă din șifonier devenită frumoasă pe mine și în această combinație... Iubesc și un jeans vechi, evazat, la care să asortez un sacou din in, sau poate o bluză din mohair și țesătură moale potrivite perfect unei ținute de toamnă. Dar, îmi place la fel de mult să mă uit la poze, să îmi dezvolt simțul estetic și imaginația privind la fotografiile cu femei îmbrăcate nu neapărat bine, ci poate doar încântător privirii...

Am ales 11 azi. Le-aș purta tot azi, sau poate data viitoare. La vară voi avea pe mine pantalonii negri evazați și rochia simplă, lungă, elegantă, croită lesnicios, maleabilă în orice moment, fie el de cocktail sau de teatru...


































Comentarii

Postări populare