Gerovital reconfirmat ca Superbrand și cel mai puternic brand românesc
Farmec, cel mai mare
producător român de cosmetice, se bucură de rezultate
impresionante înregistrate de brandurile din portofoliu în clasamentele destinate
celor mai importante mărci cu prezență locală. Astfel, datorită performanțelor
excepționale din 2019, Gerovital adaugă
în palmares noi titluri, precum cel de Superbrand
2019 și cel mai puternic brand
românesc conform topului BrandRO.
“Marca Gerovital deținută de
Farmec este una emblematică, șlefuită și crescută din pasiune, inovație și încredere
în produsele românești, iar aceste premii reconfirmă poziția Farmec în fruntea industriei
locale de cosmetice. Demonstrăm constant că ne reinventăm în acord cu tendințele
pieței și cu nevoile consumatorilor, rămânând autentici prin valorificarea expertizei
și a potențialului local. Mulțumim încă o dată pentru aceste titluri care ne
onorează și ne aduc noi responsabilități și provocări. Echipa Farmec este o
familie dedicată, ce investește mult efort, știință și pasiune în producția de
cosmetice românești de calitate și care sunt apreciate pe plan național și
mondial. Recunoștința noastră se îndreaptă spre consumatorii care cred în
farmecul și rezultatele unor produse 100% românești, spre partenerii care
lucrează cot la cot cu noi și către toți datorită cărora brandul Gerovital se reinvetează
constant”, a declarat Mircea Turdean, Director General
Farmec.
Gerovital s-a evidențiat
în cadrul programului internațional Superbrands, un
proiect care are scopul de a prezenta cele mai puternice branduri locale și
internaționale cu prezență pe piața românească în funcție de reputație, calitate, încredere și
diferențiere pe piață. Astfel, statutul de Superbrand este reconfirmat de
Gerovital în 2019, după ce acesta a
fost deținut în 2015 și în 2017, poziția fiind asigurată de un
set de atribute deosebite. Etichetele și comunicarea produselor Gerovital vor
fi însoțite de acum încolo de timbrul ”Superbrand 2019”.
De
asemenea, Farmec este singura companie
prezentă cu cinci branduri în clasamentului celor mai puternice branduri
româneşti, BrandRo. Gerovital deține primul loc, Farmec poziţia a șaptea, brandurile Triumf și
Nufăr locurile 21 și 55, iar brandul
Doina poziția 63 în TOP 100 realizat de Revista BIZ, pe baza studiului
demarat de Unlock Market Research.
Printre performanțele Gerovital din acest an se
remarcă relansările gamelor Gerovital Men și Gerovital Plant, precum și
deschiderea sistemului de franciză pentru magazinele Gerovital și extinderea în
forță a magazinelor de brand, pentru o acoperire cât mai bună la nivel
național.
Comentarii
Trimiteți un comentariu