Un val de inspirație și bijuterii grandioase ce aparțin unei femei talentate. Camellia Bijoux







Nu mi-am dorit niciodată opulență atunci când am purtat bijuterii. Dar acum sunt în trend cerceii foarte mari, colorați, de parcă ar trebui să arătăm noi, femeile, câtă vigoare avem în urechi și cât de admirabile putem fi cu aceste accesorii-podoabă atât de spectaculoase. Sunt, uneori,  incapabilă de alegerea perfectă. Îi port, îi ador, mă plictisesc de ei, îmi iau alții, îi recomand, mă exasperează că azi unii stau pe chip mai rău decât îmi stăteau ieri , mă familiarizez cu o pereche de cercei și o port săptămâni la rând, apoi o smulg de pe mine și o înlocuiesc cu o altă pergeche, despre care mi se spune că e la fel de frumoasă. E o joacă, e o plăcere, e feminin!

 Ați înțeles, da? Sunt muabilă când vine vorba de podoabe. Îmi plac cele cu mărgele, iar handmade-ul mă devastează la propriu. În sensul bun, evident! Sunt, de cele mai multe ori,  piese unicat și de aceea le voi purta întotdeauna cu satisfacție. 

Am cunoscut-o pe Camelia Gheorghe și al său brand Camellia Bijoux   https://www.facebook.com/CamelliaBijouxOfficial/.  Mi-a spus  că pasiunea ei este o intenție serioasă în viață. Adică iubește mult să realizeze bijuterii, iar cerceii ei m-au făcut să cred că talentul l-a moștenit de undeva. 

Mi-a spus că de la mama ei, care știe să facă de toate, de la goblenat, croșetat, tricotat, orice se numește lucru de mână. " Mi-am descoperit pasiunea pentru bijuterii dintr-o necesitate. Trebuia să merg la o petrecere de Revelion, avem o rochie neagră, relativ simplă și voiam să o accesorizez cu un colier masiv roșu. Nu am avut de unde să iau așa ceva. Ca urmare, am fost într-un magazin de gablonțuri și am cumpărat coliere diferite. Toate roșii. Le-am desfăcut și am realizat cu mâinile mele colierul roșu mult dorit. Ei bine, mi-am dat seama că astfel pot să fac lucruri interesante. Imaginația are un rol primordial în confecționarea bijuteriilor. Fără imaginație nu creezi nimic nou. Fără imaginație nu vei da niciodată naștere bijuteriei unicat. Inspirația mea vine din orice, mă înconjoară, dar în primul rând vine din varietatea de teme din design-ul bijuteriilor. Mă inspir de la marii creatori de modă, dar și de la cei mai puțin știuți și îndepărtați ( geografic vorbind). Mă inspir chiar și de la bijuteriile pe care le văd purtate de femei pe stradă și dau naștere altor modele, extrem de interesante, fascinante.


Care e "substanța" bijuteriilor? Din ce sunt confecționate?


"Am cochetat cu multe tehnici de realizare a unei bijuterii : confeționarea din sârmă argintată non-tarnish și mărgele, confecționarea din fimo, confecționarea în tehnica soutache,confecționarea bijuteriilor din piele naturală…Vă voi spune că cel mai mult ma regăsesc în tehnica realizării bijuteriilor prin croșetarea firelor de mătase laminată și  a mărgelelor din cele mai diverse și mai colorate…Iubesc să combin culorile în cele mai îndrăznețe mixuri.  Folosesc: pietre semiprețioase ( onix, ochi de tigru, agate, malahit, fluorit, ametist, coral) , perle de cultură ,perle de Mallorca, margele toho (sunt acele mărgele mici identice ca dimensiuni), cristale fatețate de Bohemia, cristale electroplacate. Nu folosesc mărgele din plastic…nu lipesc mărgelele. Fiecare mărgeluță este cusută, deci riscul dezlipirii nu există, iar riscul deteriorarii bijuteriei este minim ( desigur în condiții de utilizare normale)."







Un mod bun de relaxare. De fapt, asta îi place să facă cel mai mult. Am întrebat-o cine poartă cerceii aceștia atât de mari, cui se potrivesc, dar și care este feedback-ul clientelor ei...

 "Relaxare ???? daaaaaaa !!!! Este ceea ce îmi place să fac cel mai mult. Să  fiu împreună cu mine, eu și creația mea, cu gândurile mele și cu imaginația mea .


"Cerceii mari ? Sunt minunați, au acel farmec deosebit, însă nu avantajează pe toată lumea. Depinde foarte mult de constituția femeii. Evident, de fiecare dată dau sfaturi în aceastî privință. Este  foarte important ca cea care poartă bijuteria facută de mine să se identifice și să se “potrivească” cu acest accesoriu. Consider că o bijuterie potrivit aleasă te salvează atunci când ai o ținută simplă. Te scoate oarecum din anonimat…Eu sunt adepta stilului simplist, poate de aceea îmi și plac bijuteriile masive. Acestea reușesc să ma scoată din anonimat. Când mă întreabă o prietenă cu ce mă îmbrac la nu știu ce petrecere …răspunsul e simplu : “ - cu cercei ” .
Clientele mele sunt mulțumite de bijuteriile făcute de mine. Nu am avut niciodată un retur datorită execuției proaste a produsului…Îmi plac bijuteriile finisate corect și țin foarte mult la aspectul ăsta. Am cliente care nu s-ar fi văzut niciodată purtând bijuterii handmade masive, dar care acum au renuntat total la bijuteriile din aur sau argint. Din păcate, cu acestea nu poți “jongla” ca și culori. Bijuteriile handmade iti ofera, în schimb,  o multitudine de posibilități prin combinarea culorilor și realizarea modelelor."
















Autoportret

  Gheorghe Camelia, 48 ani, am două fete, sunt de profesie  economist, expert contabil, cu propria firmă de contabilitate Cochetez cu bijuteritul de vreo șapte ani... Mă găsiți pe  Instagram : camellia_bijoux, iar pe  Facebook : Camellia Bijoux.
 Urmează să am  în viitorul apropiat și propriul site.

https://www.facebook.com/CamelliaBijouxOfficial/

















Comentarii

Postări populare