O nouă cafenea Starbucks s-a deschis pe Calea Victoriei












Starbucks, cel mai mare lanț de cafenele din lume și lider în domeniul inovării și al satisfacției clienților, a deschis a treia cafenea din zona Piața Victoriei, București, situată pe Calea Victoriei 155. 



Cu această nouă locație, numărul total al cafenelelor Starbucks în România ajunge la 41.
Povestea locației este unică, cu un design natural, Starbucks întâmpinându-și clienții cu eleganță și căldură în noua cafenea care se întinde pe 188 m2. Aceștia se vor bucura de băuturile Starbucks pe bază de espresso într-un cadru creativ, vor petrece o dimineață revigorantă sau o după-amiază relaxantă într-un loc confortabil și prietenos, ideal atât pentru ieșiri cu prietenii, întâlniri de afarceri, dar și pentru momente de relaxare în familie.








„Suntem întotdeauna în căutarea celor mai potrivite spații pentru a aduce Starbucks cât mai aproape de iubitorii de cafea de calitate. Iar faptul că am deschis cea de-a treia cafenea în zona Calea Victoriei este dovada oportunităților de dezvoltare și de business în București, dar și a cererii crescute pentru băuturile de specialitate care ne-au consacrat. Clienții vor aprecia, cu siguranță, atât atmosfera din noul Starbucks, cât și experiența servirii cafelei și serviciile conexe”, a declarat Karol Żuradzki, Director Regional pentru România, Bulgaria și Serbia.


Mai mult decât atât, cei care nu au timp să se bucure de experiența din cafenelele Starbucks, își pot savura cafeaua preferată „take away”. Conceptul „Adu-ți propriul termos” presupune ca orice client Starbucks să vină oricând cu tumblerul preferat în cafenea pentru a primi 1 leu reducere la orice cafea achiziționată. Astfel clienții contribuie la protejarea mediului prin limitarea consumului de hârtie și consumă cafeaua Starbucks din cana sau termosul preferat.









Despre Starbucks
Începând cu anul 1971, Starbucks Coffee Company și-a luat angajamentul de a aproviziona și a prepara cafea arabica de cea mai înaltă calitate, respectând normele de conduită etică şi profesională. În prezent, cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este principalul prăjitor și distribuitor de cafea de specialitate din lume. Prin angajamentul de neclintit pentru excelență și în conformitate cu principiile companiei noastre, aducem experiența unică Starbucks în viața fiecărui client prin intermediul fiecărei căni de cafea servite. Pentru a împărtăși cu noi experiența, vă rugăm să ne vizitați în locațiile noastre sau online pe news.starbucks.com și Starbucks.com.


AmRest Holdings SE este cel mai mare operator independent de restaurante din Europa Centrală și de Est. Compania își dezvoltă, de asemenea, operațiunile în Europa de Vest, Rusia și China. AmRest operează branduri cunoscute la nivel internațional, cum ar fi KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, și este, de asemenea, proprietarul lui La Tagliatella și două concepte chinezești: Blue Frog și KABB. În prezent, compania deține aproximativ 1650 de restaurante în 16 țări.






Comentarii