Cu sfârcuri sub ochii noștri și cu încredere în ele...











Purtare reproșabilă, dacă ar fi să mă iau după multe puncte de vedere... Am îndrăznit și eu să las sfârcurile la vedere, iar privirile doamnelor au fost tăioase, pe când ale domnilor din contră, languroare. Vara sutienul devine, ce-i drept, inutil, iar cu iarna aceasta în care temperaturile de peste 14 grade s-au impus celor cu minus in față, am uitat din nou de sutien.

Vedetele  sunt cele care arată că au sâni superbi prin ținute șocante pentru unii, dar sfârcurile la vedere rămân pentru cele mai multe dintre ele o semnătură în aparițiile lor prin urban sau în filme. Arată încredere.

Dimensiunea și frumusețea sânilor ce aparțin vedetelor feminine chiar contează în lumea lor. Noi știm că imaginea contează... Le-am găsit și cred că variantele pozelor de pe net sunt atractive, mai ales pentru cititorii mei de gen masculin.

Imaginea sfârcurilor în vânt nu ar putea alcătui niciodată un peisaj dezolant într-o lume deja mult prea urâtă. Dimpotrivă, duelul sfârcurilor cu spațiul înconjurător intensifică trăiri. Este de-a dreptul interesant modul în care femeile dezgroapă, uneori, adevărul, nu-i așa? Adevărul gol-goluț.





































































































Comentarii

Postări populare