Belle Vie - Un nou concept de retail farmaceutic în România
În primăvara
acestui an, se va deschide Belle
Vie, primul concept inovator de farmacie – drogherie din
România, în Promenada Mall, (nivel 1, Calea Floreasca, nr. 246B, sector 1,
București). Belle Vie este locul unde fiecare zi e tratată ca pe o oportunitate
de a excela și de a servi clientul mai bine, este locul unde serviciile fac
diferența, unde toate produsele sunt la îndemână, unde clientul este sfătuit și ghidat de specialiști, locul unde
problemele tuturor își vor găsi un răspuns, așadar, Belle Vie este universul sănătății
și frumuseții unde fiecare se va regăsi. Belle Vie oferă
cele mai noi produse farmaceutice, suplimente
nutritive, cosmetice, dar și alimente organice.
Unicitatea acestui concept
constă în crearea unei experiențe de cumpărare diferită care înglobează cele
mai noi tehnologii bazate pe ecrane interactive cu ajutorul cărora se va
simplifica orice acțiune de alegere și achiziționare a produselor. Cât timp farmaciștii
Belle Vie pregătesc rețetele
ori comenzile online, clientul poate călători în universul farmaciei –
drogheriei, analizând paleta variată de produse. Și dacă acesta își dorește mai
mult, poate consulta un specialist în “Colțul Farmacistului”, care să îi ofere
sfaturi utile, fie ele științifice ori idei cu privire la ceaiurile și
produsele naturiste potrivite, așa cum procedau alchimiștii de odinioară.
O altă noutate este spațiul de peste 700 de metri pătrați, care a fost
personalizat astfel încât fiecare client să se regăsească ușor în atmosfera
locului. Culorile calde alese, materialele simple, suprafețele mari de expunere
au fost concepute pentru a desfiinta barierele dintre oameni, aceștia putând
interacționa cu ușurință, in vreme ce organizarea fluxului este gândită să dea
posibilitatea clienților să cunoască și să selecteze produsele dorite.
De asemenea, experiența de cumpărare
pe care clientul Belle Vie o va avea în
noul spațiu va fi diferită față de celelalte farmacii. Tehnologia modernă simplifică
orice acțiune, oferindu-i clientului numeroase posibilități de achiziționare a
produselor dorite atât online, cât și offline. Belle Vie revoluționează piața
de retail farmaceutic din România folosind o nouă metodă de expunere mult mai
dinamică și interactivă pentru clienți, introducând conceptul de self-service
cu ajutorul “Self Service Kiosk”,
dedicat celor care doresc o interacțiune rapidă și eficientă într-un mediu
plăcut și util. Acestea permit clienților să cumpere și să își ridice produsele
dorite în baza unui cod de bare primit atunci când au plasat comanda pe site.
Conform
domnului Valentin Preda, investiția inițială privind deschiderea primului punct
de lucru se situează în jurul sumei de 700.000 de euro, compania având deja în
plan deschiderea a încă cinci noi spații comerciale, până la sfârșitul anului
2018.
„Având experiența ultimilor 10 ani în care nu s-a mai întâmplat nimic
notabil pe piața de retail farmaceutic din România, ne-am gândit să aducem
conceptul de farmacie – drogherie mai aproape de fiecare, într-o zonă centrală
a capitalei. Totul a pornit din dorința de a le oferi clienților noștri cele
mai bune produse la prețuri avantajoase si o experiență de cumpărare diferită
prin simplificarea achiziției și tehnologizarea spațiului. Modelul nostru de
business ne permite să surprindem și să îndeplinim fiecare dintre așteptările clienților
și, în același timp, să ne focusăm obiectivele pe stabilirea unei bune
comunicări între client și specialist. Astfel, aceștia sunt mai bine serviți,
sunt consiliați și asistați de personalul farmaciei pe toată durata vizitei la
noi. Ne propunem ca fiecare client care trece pragul Belle
Vie să găsească în noi un partener de încredere, un punct de sprijin și răspunsul
pe care îl căutau”, a declarat Valentin Preda, General Manager
Belle Vie.
Comentarii
Trimiteți un comentariu