Glami a înregistrat peste un milion de accesări în prima lună de la lansarea în România
La o lună de la lansarea în România, Glami.ro
a înregistrat peste un milion de
accesări și un cost per vânzare (COS) personalizat la nevoile fiecărui
magazin-partener. De asemenea, din cifrele colectate de echipa Glami, creșterea
constantă a numărului de sesiuni promite să depășească pragul de 100%. Aceste
rezultate promit depășirea targetului de 2 milioane de euro câștiguri pentru
partenerii săi, prevăzut la finalul acestui an.
“Rezultatele primei luni de activitate pe piața din
România ne bucură și sunt în target. Mai mult, feedback-ul partenerilor ne
confirmă că noutățile aduse de Glami în România sunt apreciate atât de
magazinele online, cât și de comunitatea online de fashion”, afirmă Michal
Jirak, fondator Glami.
Glami este catalogul european online de fashion care
reunește până în prezent 2.700 de branduri și peste 200.000 de produse, iar
aceste cifre sunt în creștere, deoarece compania targetează toate website-urile
de modă din top 100 pe România.
Comunitatea
online Glami.ro
devine tot mai numeroasă, datorită recomandărilor zilnice făcute de fashion
editori și colecțiilor noi de la branduri importante, dar și datorită faptului că
userii își pot crea propriul set, look sau colecție în secțiunile dedicate ale
site-ului și se pot inspira reciproc.
“Clienții
Glami din România au manifestat interes pentru platforma noastră încă din prima
zi pe piață. Cât despre partenerii noștri, magazinele online prezente pe
Glami.ro, numărul acestora s-a dublat de la lansare. În perioada următoare, ne
focusăm pe acțiunile premergătoare sezonului patru, în care magazinele online
din întreaga lume au cea mai intensă, dar și cea mai lucrativă activitate”,
adaugă Tomas Hodbod, CEO al Glami.
Înregistrarea
ușoară și gratuită a partenerilor pe Glami.ro, asistența zilnică, precum și
posibilitatea de licitare în timp real pentru promovarea categoriilor de
interes în acord cu strategiile de vânzări și de marketing ale partenerilor,
constituie atuurile Glami.ro pe piața de fashion online.
Magazinele
online de fashion care operează în România, fie că sunt internaționale sau
locale, se pot înscrie în continuare pe Glami.ro, gratuit, fără nici un fel de
risc și astfel vor avea acces la clienții care sunt interesați de un anumit fel
de tranzacție și care vor finaliza cu succes acea tranzacție.
Glami face
parte din Fashion Inspiration Group, care are 150 de angajați în opt țări.
Comentarii
Trimiteți un comentariu