In atelier Mihaela Glavan



Cand ai chef de o zi tihnita, numai a ta, in care vrei sa te bucuri de shopping inteligent, incearca sa ii faci o vizita Mihaelei Glavan. Are un atelier in care unealta pentru pantofi este asa cum trebuie, iar daca vei cunoaste munca ei, iti vei da seama ca are o stransa legatura cu moda si mai ales cu bunul gust.




M-am convins ca voi fi o fana infocata Mihaela Glavan de multa vreme, atunci cand am incaltat prima pereche de bocanci cu tinte. Mi-am dat seama ca atelierul Mihaela Glavan cunoaste foarte bine regulile simplitatii si am stiut ca aici voi gasi intotdeauna  piese de rezistenta ce definesc moda momentului.



Trebuie sa stii ca prima oara in acest univers al pantofilor cu stil nu va fi si ultima oara. Devii dependent, mai ales daca pasiunea ta pentru incaltaminte de calitate este vesnica.



Daca ma intrebi ce-mi place cel mai mult la colectiile Mihaelei Glavan voi spune ca eleganta atemporala. Pantofii ei au personalitate si orice tinuta se remarca atunci cand este completata de creatia sa.



Salveaza adresa atelierului Mihaela Glavan- Strada Sabinelor, nr 104. Mergi acolo sa cunosti un paradis, daca esti indragostita de frumos, sa descoperi universul creativ al unui designer cu adevarat talentat.











Comentarii

Postări populare