Vanto, destinatia online a shopping-ului de calitate






Toamna este anotimpul în care ne înnoim gardoroba și planificăm noi ținute, care să ne facă mai frumoasă, mai încrezătoare. Bineînțeles, ideal este ca produsele pe care le cumpărăm să fie de calitate și să ni se potrivească întocmai. Am căutat online un shop de unde să pot cumpăra produse pentru întreaga familie și așa am descoperit vanto.ro.

În shop-ul Vanto - www.vanto.ro, găseși produse pentru femei (dresuri, șosete, produse modelatoare și lenjerie de corp), șosete pentru bărbați, toate fiind produse de calitate. Foarte important atunci când facem cumpărături este să avem o experiență de shopping plăcută, ceea ce, în mall, mai ales dacă este aglomerat, este prea puțin probabil să se întâmple.







Vanto este Destinația online a shoppingului de calitate, având o platformă user friendly, accesibilă, cu produsele de calitate, care conferă compatibilitate de la prima purtare. Cu doar câteva click-uri vă puteți alege măsura potrivită, aveți și un ghid de ajutor în acest sens, culoarea dorită. Iar dacă citiți blog-ul lor, aveți extra informații, sugestii de la consilieri vestimentari și sfaturi practice.

Personal mi se întâmplă să uit să cumpăr fix accesoriile: șosete, dresuri și pentru aceste lucruri prefer shoppingul online.  De ce? Pentru că în online ai posibilitatea să vezi individual produsele care te interesează, nu te presează nici o vânzătoare să îți influențeze decizia de achiziție, te poți documenta despre ceea ce achiziționezi și foarte important, salvezi timp, pentru că produsele vin la tine prin curier.





Studiile susțin că femeia este cea care, de regulă face cumpărăturile casei și așa fac și eu. Am găsit dresuri pentru copii, potrivite pentru fiica mea, cu un model sweet, girlish. Au și pe albastru, pentru fanele culorii preferate a Cenușăresei.
Am testat și 2 dresuri. Modelul Every 20 are den mai mic și se pretează purtării de zi cu zi,  la început de toamnă, iar modelul Cotton Fill are den mai mare, pretabil pentru zilele mai reci.

Ideal pentru zilele răcoreoase este și maioul de corp, de asemenea, cu rol modelator, susține zona lombară și modelează zona taliei și a abdomenului. Este potrivit și pentru sport, întrucât suplinește foarte bine bustiera. Acest maoiu este foarte bun și pentru femeile care au la activ o naștere, întrucât alatizează abdomenul și modelează zona cu probleme. Pe site am găsit și câteva produse cu rol de push up, atât de necesare după o vârstă, indiferent de condiția fizică. Un plus de încredere nu strică niciodată.




Soțului i-am ales șosete pentru birou, și cu siguranță va dori să își aleagă personal câteva produse fashion design pentru ținute out of the ordinary.

Vă recomand vanto.ro, este destinația online a shoppingului de calitate, ideală pentru cumpărăturile familiei. 



Comentarii

Postări populare