Cosul din rafie. Asa, pentru ca vreau sa fiu naturala, fireasca, altfel...

Da, m-am gandit bine si stiu ca pot venera feminitatea cu un cos din rafie. Sa spun sincer, eu cred ca un astfel de accesoriu adaptat unei tinute un pic iesita din tiparele cotidianului si urbanului nostru, uneori ori prea anost, poate fi alegerea buna.

Cosul meu din rafie se adapteaza oricarui anotimp, are rafinamentul care-mi trebuie atunci cand am chef sa afisez o tinuta inspirata, feminina si nu in ultimul rand altfel.

Unele fashioniste ar spune- " Glumesti? Cum am putea sa defilam asa,  cu un cos de rafie la brat..."

Eu as spune ca se poate si as mai spune ca oricare dintre aceste fashioniste si-ar afisa frumusetea naturala, fireasca, plina de inspiratie.











































































Comentarii

Postări populare