Greek Mountain Tea- Face Water de la Apivita






Da, știu, îngrijirea tenului necesită atenție în orice anotimp, iar acest lucru se impune mai ales după 40 de ani, vârsta pe care eu am trecut-o deja... Îmi place mult să mă răsfăț dimineața, când, după demachiere și după ce beau o apă plată de făntână, îmi hidratez obrajii cu cea mai bună apă de față. O găsiți la Apivita, iar numele ei întreg l-am afișat în titlul acestei postări.

Așadar, Greek Mountain Tea- Face Water Apivita este o apă facială cu ingrediente naturale. Poate de aceea o folosesc și eu cu atât de multă lăcomie... Îmi face bine, îmi dă energia plantelor de munte, mă ajută să îmi încep diminețile urbane imaginând că aș putea fi într-un loc unde natura adună elemente bune pentru ca noi să fim strălucitoare.

O apă de față adusă de greci într-o sticlă cu un design plăcut, care-mi amintește că noi, femeile, avem nevoie de aceste detalii în trusoul nostru de înfrumusețare. Apivita este atentă la astfel de amănunte, iar cel mai important e faptul că Greek Mountain Tea- Face Water conține ceai de munte din Grecia pentru hidratare optimă și pentru protejare la cote maxime împotriva îmbătrânirii premature a tenului.

Peste toate, farmecul acestui produs crește după ce afli că are menirea de a oferi protecție antioxidantă suplimentară și îmbunătățește apărarea împotriva stresului oxidativ. Pielea noastră va arăta mult mai sănătoasă. Se reiventează, așa cum îmi place mie să spun.


O găsiți în farmaciile Sensiblu sau ân magazinele Apivita. La fel și pe magazinele online.

Recomand cu drag și cu trebuie să menționez că eu nu voi recomanda niciodată un produs care nu-mi aduce bucurie și eficiență!

https://www.apivita.com/







Comentarii

Postări populare