FUSTE

























































Când port fusta totul îmbracă un alt aspect. Este exact ca pe o scenă. O rusoaică plină de sfaturi utile pentru femei mi-a spus  așa- "Poartă fusta să atragi energia bună a pământului pe care calci."

Cu timpul am făcut o pasiune pentru fustă, iar acum aleg modelele cu iscusință și răbdare.  Mă simt în sfârșit ca o adevărată ființă umană mai mult decât feminină. Și-mi place că energia și vitalitatea mea devin echilibrate, iar multitudinea de modele create cu talent de acești nenumărați designeri autohtoni, sau din alte meleaguri, sunt soluții ideale pentru un look muieros și delicat.

Fusta provoacă foșnet, senzații atrăgătoare pentru trupul pe care îl îmbracă și are istorie. Fusta, dacă e lungă înseamnă decență, ar dacă e mai scurtă și eventual croită ca un mulaj ce mângâie corpul e foarte sexy.

Uneori, nevoia de apărare, a îmbrăcat multe femei în fuste lungi și largi și cel mai mult îmi place că o fustă poate reflecta personalitatea unei femei. Este clar un veșmânt cu caracter sexual, un indicator bun al sexului slab...

Azi, fustele ne oferă mobilitatea, libertatea de mișcare și sunt, pentru multe dintre noi,  un mijloc de exprimare, un fel de a face modă după manifestarea imaginației purtătoarei în fel și chip.

Descopăr modele interesante, fascinante, fermecătoare. Haideți să vă inspirați și voi...














































































Comentarii

Postări populare