BVLGARI OMNIA PINK SAPPHIRE: PUR SI SIMPLU INDRAZNESTE SA FII TU INSATI!









Magia: chiar exista. Reprezinta acele momente cand viata ta se desfasoara perfect. Realitatea, totusi, poate sa-ti ofere tot ce visezi doar daca indraznesti … Indrazneste sa te dezvalui asa cum esti, dezvaluie-ti vocea, arta, talentul! Bulgari a capturat acest spirit indraznet in noul parfum, Omnia Pink Sapphire. Inspiratia sa, o piatra pretioasa roz, unica, luminoasa si multi fatetata, exact ca o raritate in viata. Creata de Maestrul Parfumier Alberto Morillas, parfumul radiant este exuberant si exotic, o taiere de respiratie ce ne aminteste sa alergam, sarim si sa traim fiecare clipa.








INDRAZNESC – ROZ ESTE CULOAREA MEA

Ambitioasa, iubitoare, curioasa, hotarata, spontana, comunicativa – imi traiesc viata energic si in culoare. Rozul este preferatul meu: e ca un filtru al fericirii, luminand tot ceea ce atinge. Rozul ucide vibratiile negative. Daca nu ma distrez, nu incerc lucruri noi si nu invat, traiesc degeaba. Viata este pentru mine pasiune in tot ceea ce fac. Pot fi fotograf, artist, model, scriitor, cantaret, designer vestimentar si multe altele. Nu astept sa fiu descoperita. Nu astept sa fiu angajata. Ma conectez direct cu lumea. Ceea ce ma impiedica uneori sunt propriile temeri. Dar rozul exprima pozitivitate. Cand vad culoarea, zambesc, ma simt mai curajoasa si sunt dispusa sa indraznesc. Ca un talisman norocos, imi aminteste ca nu exista greseli si ca nu exista perfectiune. Exista numai aventura. Viata mea este un teritoriu neexplorat si rozul ma propulseaza sa imi imaginez si sa inventez lucruri noi. Adevarul e ca nu as putea exista in alt fel si daca as putea sa-mi dublez viata indrazneata si visatoare as face-o fara sa ma gandesc o secunda.





Comentarii

Postări populare