Culoare





Suntem nerăbdătoare, noi femeile, atunci când vine vorba de anotimp călduros. Ne place culoarea, ne place să construim capodopere din ținutele de vară..

Lipsa mea de imaginație m-a împiedicat multă vreme să asortez așa cum trebuie haine colorate. Dar designerii m-au scăpat de această cenzură. Sunt buni în ultima vreme la creat haine cu multă culoare, iar acum a devenit mult mai simplu să mă joc, fără multă osteneală, cu un look nuanțat, pictural, chiar expresix și viu.

Există un exercițiu de armonie pe care l-am învățat ușor și am început să iubesc din ce în ce mai mult culoarea atunci când pun ceva pe mine. Intensitatea dă viață, consolează, dă energie, protejează ( așa cum ne spun mulți cunoscători în știința culorilor). Multe dintre culori au capacitatea de a te mobiliza  și de a-ți stimula atenția.

Cu siguranță te-ai întrebat de multe ori ce culoare ți s-ar potrivi din multitudinea aceasta de nuanțe. Mie îmi dă forță culoarea roșie, dar nu mă abat niciodată de la verde kaki sau griuri, câte or fi ele pe acest pământ... Gri petrol combinat cu galben mă răsfață în ultima vreme, la fel și acest portocaliu vivace, despre care se spune că ar avea puterea de a face oamenii să gândească sau să vorbească mai bine decât o făceau înainte.

Lumea trebuie să se îmbrace colorat. Este un mod atât de frumos de a modifica stări de spirit și mai ales de a oferi privitorului un tablou ce tranformă omul într-o ființă extatică.






























































Comentarii

Postări populare