Temperatura perfectă este de 27 de grade

Temperatura perfectă este atunci când eu mă simt neputincioasă în preajma ta pentru că așa vreau.

De fapt, temperatura perfectă este la 27 de grade, atunci când am toate motivele să mă îmbrac într-un fel care să îți aline dorul după mine

Este atunci când avem vin pe masă și ne închipuim că suntem regi în dinastii, apoi ne iubim fără să scormonim trecutul. Este atunci când vrei să mă srângi cu disperare în brațe și îmi arăți o parte din cerul acela de 27 de grade. Îmi spui că e musai să te cred.

Apoi te cred.

Temperatura perfectă este în camera noastră cu perdele răsucite de briza mării, dar mai este și atunci când mă iei cu tine pe plaja unde stăm amândoi muți ca într-o transă. Privim în zare și auzim cântec de pian.

Temperatura perfectă este atunci când ești curios și întrebi despre mine.

Cu lăcomie.

Aș vrea ca temperatura perfectă de 27 de grade să fie ca o superstiție în care să credem amândoi.

Comentarii

Postări populare