SERTARIUM, pentru oricine iubește o haină vintage!

Îmi stă în fire să mă bucur de lucrurile vechi, prețioase...Tocmai de aceea veți vedea tot timpul la mine un accesoriu vintage, o catifea pe care o mângâî pe lângă mine și o port cu gândul că ea a fost cândva a unei bunici, o geantă cumpărată din magazinele second hand care se nimerește să fie inscripționată cu un brand mult mai savuros dacă îl știu vechi, sau poate un batic semnat pe un colț Pierre Cardin, purtat pentru cochetărie și fandoseală de o fată aleasă.

Îmi place să mă răsfaț cu vintage pentru că arăt ireală, modestă și cultă, bine-crescută și rezervată în purtări, atemporală. Eu așa văd o fată în vintage. Să porți vintage astfel încât să nu pari sălbatică, din altă lume... Să-l ai cu tine natural, de un firesc al firii omenești și al unei femei înzestrate un cu simț estetic de invidiat.

Există azi foarte multe platforme și site-uri care vând vintage, le voi enumera pe blog într-o altă zi cu soare... Azi vreau să vă prezint unul singur, născut din pasiune pentru frumos și vechi. Se numește Sertarium, iar făptura care îndrăgește ceea ce face și care ne aduce sub nas frumuseți vintage de calitate s-a gândit că într-un București căruia îi cam lipsește mătasea, velvetul, diminețile satinate și feminitatea, un astfel de shop ar putea să ne fure inimile.

SERTARIUM este pentru cele care vor să scoată la iveală calitățile lor de dame cochete și nu numai. Este și pentru bărbați, mai ales pentru cei care vor să cadă la înțelegere cu femeile și cunosc valoarea, dar mai ales dichisul unei cămăși a cărei menire este să nu se demodeze niciodată.

Nutresc iubire pentru lucrurile frumoase, așa că am importalizat aici imaginea unui shop vintage pe care vreau să-l vizitați și să vă transformați în personaje creative cu inzestrare superioară atunci când vor să pună o haină pe ele. O haină vintage!

Anca Neațu-fondatoarea SERTARIUM

Comentarii

Postări populare