MINI-SERIA YOUTUBE RASPUNDE LA CELE MAI CAUTATE INTREBARI PE GOOGLE DESPRE SUTIEN
Calvin Klein anunta lansarea #CKunfiltered: Bra Talk, o mini-serie YouTube care raspunde
la cele mai cautate intrebari despre sutien din Europa.
Pentru a crea
videoclipurile, Calvin Klein a
colaborat cu Google Zoo, una dintre cele mai creative resurse Google, pentru a
analiza cautarile de top din Europa referitoare la intrebarile legate de
sutien. Prin aceasta metoda de analizare a audientei, Calvin Klein a creat o serie de videoclipuri sub umbrela
brand-ului, care raspund direct la cele mai presante intrebari ale
consumatorilor legate de sutien, cu privire la marimi si confort. Videoclipurile sunt realizate intr-un cadru
informal si prezinta doua persoane care vorbesc deschis despre marimea si
potrivirea sutienelor lor. Acest format de conversatie a fost ales in urma unor
cercetari aprofundate efectuate cu Google Zoo, al caror rezultat indica faptul
ca publicul consumator rezoneaza si reactioneaza la o abordare informativa si
autentica.
Videoclipurile
disponibile pe YouTube acopera toate modelele de sutien, de la cele clasice pâna
la balconette, sau cele fara armatura si captuseala, cele fara bretele,
bralette si acum, sutienul nou lansat, dedicat alaptarii. Sutienul pentru alaptare
este primul accesoriu de maternitate Calvin
Klein si a fost creat ca urmare a parteneriatului cu Google. Cercetarile au
aratat ca sutienele pentru alaptare, indiferent daca au fost cu privire la un
brand anume sau nu, au avut un volum mare de cautari in Europa, iar Calvin Klein a folosit aceste date
pentru a-si extinde oferta. Sutienul pentru alaptare are linia asemanatoare cu
cea a sutienului bralette clasic, cupele sunt intarite si au un sistem practic
pentru o desfacere usoara, cu burete detasabil si multiple metode de ajustare
pentru confortul necesar, atunci când intervin modificari ale dimensiunii
sânilor si ale corpului.
#CKunfiltered: Bra Talk incearca
sa interactioneze cu noii consumatori de pe platforma YouTube si sa dezvolte relatia
directa cu consumatorul, oferind opinii de specialitate, descoperind sfaturi
utile si metode de masurare pentru ca fiecare sa-si gaseasca sutienul optim. Aceasta
initiativa este construita incepând de la consumator in sus si este bazata pe
date si informatii despre consumatori, printr-o abordare pur digitala. Proiectul
a fost dezvoltat cu scopul de a crea conexiuni de lunga durata cu audiente noi si
existente, pornind de la luarea unor decizii pe baza datelor adunate.
#CKunfiltered: Va invitam
sa urmariti si sa explorati videoclipurile Bra Talk pe canalul YouTube Calvin
Klein.
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in
România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri si
o retea extinsa de magazine selectionate.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitor
exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in România, Grecia, Cipru,
Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a cautat intotdeauna
echilibru si o creştere organica, condusa de valori CSR si de aceea este una
dintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltându-se constant, captând
atenţia celor mai exigenţi consumatori.
##
Comentarii
Trimiteți un comentariu