Vrem să fii în siguranță #nu doar acasă Cu ParkLake și Glovo ai 20% discount la comenzile pentru acasă!
Începând cu data de 26 iunie, ParkLake Shopping Center a lansat în
colaborare cu Glovo România o campanie care vine în sprijinul tuturor celor
care doresc să aibă acces la preparatele culinare preferate din restaurantele
favorite. Astfel, persoanele care vor comanda online de la restaurantele din
centrul comercial în perioada 26 iunie – 10 iulie 2020 vor beneficia de o reducere
de 20% direct în aplicația Glovo, zilnic, în intervalul orar 15:00-17:00.
În
siguranță #nudoaracasă este obiectivul principal al tuturor acțiunilor
întreprinse de către ParkLake Shopping Center. Acest concept se materializează
în realitate prin multitudinea de programe pregătite de către ParkLake Shopping
Center pentru a se adapta la contextul actual – în continuare foarte multe
persoane lucrează de acasă, sunt preocupate de siguranța familiei, a căminului
și de aceea toate inițiativele din următoarea perioadă vor fi direcționate spre
a asigura adaptarea cât mai ușoară la constrângerile actuale.
Campania
realizată împreună cu Glovo România este parte din programele dezvoltate de
către centrul comercial în această perioadă pentru a fi mai aproape de
comunitatea din care cu toții facem parte.
Cartofisserie, Crêpes Du
Monde, McDonald's, Mesopotamia, Oro Toro By Osho, Pep & Pepper, Pizza
Bonita, Pizza Hut, Chopstix, Rigatoni Pasta Bar, Soup Up, Taco Bell, Taksim,
Uncle John, au răspuns inițiativei ParkLake Shopping Center și s-au alăturat
campaniei în așa fel încât să ofere prin Glovo România preparatele favorite tuturor
celor interesați. Comenzile se plasează on-line și vor fi livrate în siguranță
direct acasă.
Pentru cei care aleg să
ne viziteze și să consume în regim take away, ParkLake Shopping Center a luat
toate măsurile necesare pentru ca aceștia să se bucure în siguranță de
preparatele culinare alese și de reluarea vizitelor în centrul comercial. Au
fost implementate o serie de măsuri care, împreună cu celelalte programe și
inițiative, sunt menite să ofere cadrul necesar pentru ca vizitatorii,
comunitatea să se bucure în siguranță de vizita lor.
Parte din programele
menționate este și soluția “Shopping Centre Traffic Control”. Un
serviciu dezvoltat de către ParkLake pentru a informa vizitatorii potențiali
despre traficul din cadrul centrului comercial. Soluția este foarte simplă și
ușor de utilizat. Există o conexiune în timp real între sistemul de măsurare a
traficului si website-ul ParkLake Shopping Center care oferă informații privind
numărul existent al vizitatorilor încadrate în trei categorii – verde – trafic
scazut/ galben – trafic moderat/ roșu – vă rugăm reveniți mai târziu. Accesând
această soluție vizitatorii pot alege informat momentul la care doresc să își
planifice vizita în centrul comercial.
Printre principalele
măsuri implementate se mai numără și:
-
Instalarea sistemelor de măsurare a
temperaturii la toate intrările în centrul comercial.
-
Instalarea sistemelor de dezinfectare
automată cu raze UV a balustradelor montate pe scările rulante.
-
Instalarea dispenserelor cu gel dezinfectant
în toate zonele comune principale, precum intrări în mall, toalete, zona de
restaurante, coridoarele centrului comercial și încăperi
destinate Mamei și Copilului.
-
Implementarea unui nou sistem de semnalistică
menit să informeze vizitatorii cu privire la măsurile de protecție și conduita recomandate
a fi respectate în interiorul centrului comercial.
-
Stabilirea noului flux de circulație destinat
vizitatorilor pentru o mobilitate sigură în interiorul centrului comercial și
pentru menținerea distanței recomandate de autorități
-
Anunțarea frecventă a măsurilor de protecție
prin sistemul de sunet intern al centrului comercial, pentru a asigura
înțelegerea și implementarea informațiilor de către toți vizitatorii.
-
Suplimentarea echipamentelor de curățare și
întreținere pentru a asigura curățarea, dezinfectarea și ventilația corectă a
tuturor zonelor.
-
Suplimentarea protocoalelor de curățare a
sistemelor de ventilație și a echipamentelor de climatizare din centrul
comercial.
-
Echiparea tuturor furnizorilor centrului
comercial cu materialele necesare protecției individuale, precum mănuși și
mască.
-
Pregătirea constantă a personalului de
securitate și informații al centrului comercial pentru a garanta bunăstarea
tuturor vizitatorilor și pentru a oferi îndrumări celor care au nevoie de
acestea.
Detalii despre campaniile
ParkLake pot fi găsite pe www.parklake.ro și pe pagina de
Facebook ParkLake Shopping Center.
Comentarii
Trimiteți un comentariu