TOMMY HILFIGER ȘI WARNER BROS. ADOPTĂ CULTURA POP ȘI ENTERTAINMENT-UL ÎN COLECȚIA CAPSULĂ TOMMY JEANS LOONEY TUNES®
Brandurile Tommy Hilfiger și Warner
Bros. Consumer Products anunță lansarea colecției capsulă TOMMY JEANS Looney Tunes®, care include modele dedicate copiilor. Bazându-se pe
istoria TOMMY JEANS de a colabora cu emblemele culturii pop, capsula este
fuziunea finală a modei și divertismentului american. Aliniindu-se pasiunii
brandului pentru creativitatea multi-media, Looney Tunes® este o franciză la
nivel mondial care creează mai multe seriale de televiziune, lungmetraje, benzi
desenate, albume de muzică, jocuri video și chiar plimbări în parcurile de
distracții. Colecția capsulă TOMMY
JEANS Looney Tunes® este disponibilă începând cu data de 15 iunie 2020 în
magazinele TOMMY JEANS selecționate.
,,Colecția capsulă TOMMY
JEANS Looney Tunes® este o îmbinare captivantă a două branduri
diferite de energie tinerească și optimism hotărât”, a afirmat Tommy Hilfiger.
,,Suntem amândoi dedicați onorării patrimoniului nostru, în timp ce îl
reimaginăm constant cu un twist fresh potrivit prezentului. Acest spirit
împărtășit și expresia sa fac din colaborarea noastră o potrivire firească
pentru următoarea generație de fani din întreaga lume”.
Capsula TOMMY JEANS Looney Tunes® este
proiectată pentru moda străzii, aducând la viață pentru generațiile de azi
personaje Warner Bros clasice. Prima campanie digitală, realizată în
parteneriat, va prezenta animații ce combină logo-ul TOMMY JEANS cu personajele îndrăgite de desene animate, inclusiv
Bugs Bunny, Daffy Duck, Tweety Bird, Sylvester the Cat, Tasmanian Devil, Road
Runner and Wile E. Coyote. Personajele legendare întruchipează valorile TOMMY JEANS de a fi neînfricat,
îndrăzneț, divers și autentic. La fel ca fanii TOMMY JEANS, acestea sunt legate
de diferențe, nu de similitudine.
Capsula prezintă o gamă de modele proaspete și vibrante, inclusiv
pulovere cu o croială lejeră în culori de gri, bleumarin și roz deschis, ce
afișează logo-ul hibrid în față și centru. Un hanorac decupat, saboți pentru
piscină, rucsac, pălărie de pescar și șapcă de baseball împodobesc imprimeul
all-over cu Looney Tunes® al capsulei. Pantofi sport, borsete, pantaloni de
trening și jacheta din denim devin articole vestimentare atractive, în stilul
străzii. Toate piesele sunt completări ideale în garderoba colecționarilor
sociali și a creatorilor sociali - nativii digitali încrezători, hotărâți.
Colaborarea se extinde într-o linie dedicată Looney Tunes® pentru
Copii, disponibilă ca parte a capsulei. Pentru fete, o nuanță de albastru
deschis pre-spălat, o salopetă din denim și un sacou din denim oferă stilul
semnătura TOMMY JEANS destinat modei
de stradă. Băieții se pot bucura de haine de casă moderne și elevate, sub formă
de pantaloni de trening Looney Tunes®, pulovere pe gât și hanorace cu glugă.
Tricourile și accesoriile cum ar fi borseta, rucsacul și pălăria pot fi
potrivite pentru toți.
Fotograful Jack Henry Bridgland a filmat campania capsulă cu
muzicieni emergenți din U.K., Jesse James Solomon și Joy Crookes. Artistul
multimedia, Francois Dourlen, a creat o serie de imagini vizuale de campanie în
stilul său „smARTphone”, în care Dourlen își folosește iPhone-ul pentru a
suprapune în mod jucăuș și fără probleme personaje de desene animate în
situații reale.
Fanii sunt încurajați să urmărească @TommyJeans pentru
a se alătura comunității TOMMY JEANS în
creștere. În linie cu patrimoniul său inspirat de muzică, contul de Instagram @TommyJeans
va oferi 24/7 conținut experimental și va impinge granițele ca o destinație a
autenticității modei, auto-expresiei și schimbului de experiență. Alăturați-vă
conversației în social media folosind #TommyJeans și #TommyJeansXLooneyTunes.
Comentarii
Trimiteți un comentariu