MAGAZINELE TOMMY HILFIGER DIN ROMÂNIA SE REDESCHID!
Magazinele
Tommy Hilfiger din România se redeschid începând cu data de 15 Iunie 2020,
urmând să își întâmpine clienții cu cele mai noi colecții și reduceri speciale
pentru a celebra momentul. Măsuri de siguranță au fost, de asemenea, luate
pentru starea de bine și sănătatea clienților.
Tommy Hilfiger
anunță cu bucurie redeschiderea magazinelor sale în România. După trei luni în
care magazinele au fost închise din motive de siguranță, brandul american revine
cu surprize, oferte și măsuri de igienă sporite adaptate situației actuale
pentru a-și întâmpina vizitatorii și cumpărătorii cu brațele deschise, în
deplină siguranță. Sănătatea clienților și a personalului său rămâne o
prioritate, în timp ce comunitățile sunt întâmpinate din nou în magazine. Acționând
în conformitate cu liniile directoare prescrise de autoritățile române, se vor
pune în aplicare măsuri de precauție stricte în toate magazinele TOMMY HILFIGER
redeschise în București, Timișoara, Constanța, Iași, Sibiu și Cluj, pentru a
oferi cea mai sigură imersiune în lumea TOMMY HILFIGER.
Cu ajutorul
colecțiilor recente Tommy Hilfiger, clienții se pot bucura din nou de
experiența imersivă în lumea plină de stil și culoare a modei. Astfel, tonul
unei veri cool, în siguranță este dat de colecțiile principale Tommy Hilfiger pentru Femei și Tommy Hilfiger pentru Bărbați, precum
și Tommy Hilfiger Tailored și Tommy Jeans împreună cu binecunoscutele
colecții-capsulă TommyXLewis și TommyXMercedes care propun un stil
relaxat și o gamă variată de piese vestimentare potrivite pentru orice moment
al zilei.
Pătrunzând în spiritul de pionierat al
Americii moderne, colecțiile TOMMY
HILFIGER pentru Femei și pentru Bărbați celebrează patrimoniul nautic
și îndreptat spre utilitate al brandului cu un twist modern. Siluetele
atemporale primesc, astfel, o îmbunătățire tehnică prin utilizarea materialului
confortabil TH Flex bi-elastic, în timp ce noul TH Cool conferă proprietăți de
absorbție a umidității și răcire articolelor vestimentare din colecții.
Stilurile iconice din denim sunt finisate folosind tehnici cu impact redus care
necesită mai puțină apă și energie, iar modelele de inspirație nautică
fuzionează cu imprimeurile de patrimoniu pentru a celebra ADN-ul brandului.
În același timp, colecția TOMMY JEANS celebrează cea de-a 35-a
aniversare a brandului printr-o coliziune de norme practice și detalii tehnice
cu ADN-ul clasic american al mărcii. Imprimeurile all-over de inspirație
camuflaj, cu evidențierea prin culori pop sau detalii provocatoare adaugă un
twist rebel. Moda devine funcțională cu elemente de utilitate și finisaje
miDori® care oferă proprietăți de absorbție a umidității. Modelele clasice din
denim sunt reimaginate în siluete noi, incluzând blugi tip carpenter cu talie
înaltă, blugi kick flare închiși cu capse și blugi Dad cu model tip
salt-and-pepper. Elementele sustenabile sunt prezente prin stiluri de denim
100% reciclate, bumbac elastic cu elastan reciclat și fire realizate din sticle
de plastic reciclate.
Nici rebelii nu au fost uitați. Pentru
o vară pe gustul acestora, Tommy Hilfiger a pregătit împreună cu Lewis Hamilton
o nouă colecție-capsulă TommyXLewis.
Piesele acesteia pot fi combinată într-un mod care să funcționeze pentru toată
lumea. Colecția include îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii.
Toate acestea,
dar și multe altele vor fi din nou disponibile spre cumpărare în magazinele
TOMMY HILFIGER din România începând cu data de 15 iunie 2020, când brandul
așteaptă cu bucurie să își întâmpine din nou cu brațele deschise, dar în
deplină siguranță, clienții și personalul.
Prietenii și
fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media
folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger
și #TommyHilfiger.
Comentarii
Trimiteți un comentariu