Valah, pentru oricine vrea haine altfel în garderobă







Te trezești într-o bună zi și îți dai seama că ai nevoie de altfel de haine în garderobă. Poate că vrei, cumva, să schimbi ceva în ținută, sau poate ai chef să porți ceva din țesături naturale, unice. Și da, eu nu mai vreau să bâjbâi prin magazine după anumite piese vestimentare anoste, considerate, tot de mine, doar un paravan de îmbrăcat în grabă și fără atitudine.





Hainele pe care le vreau cu adevărat și pe care le simt înțelegătoare cu mood-ul meu și corpul meu se găsesc pe site-uri ale unor designeri cu talent. Da, există alegeri!  Poate că este cazul să ne debarasăm de caraghioslâcul unor haine ce devin la un moment dat uniforme.
Îmi place Valah. Voi spune așa- dacă simți o nevoie intensă de haine foarte bune calitativ și dacă vrei să ieși din turmă, intră pe site-ul lor. Le descoperi, apoi vezi cam ce anume ți se potrivește și infuzezi modelele faine.Altfel decât toate acele haine nediferențiate din mall.

Link-ul site-ului lor este aici, tu caută frumosul...






Las aici și câteva cuvinte de la ei, despre ei...

„Povestea a început anul trecut. Ne-am asociat unui eveniment cultural, un festival de muzică underground și ne-am propus să realizăm mai mult decât o colecție vestimentară tradițională, am adoptat o estetică care să sublinieze fiecare element ce definește conceptul. Inspirația vine din zona designerilor vestimentari independenți, în special din culturile japoneză și scandinavă, fiind pasionați de aceste culturi, în general. În proiect a fost implicată o echipă numeroasă, a fost amplu și am avut nevoie de multă energie. Experimentăm în continuare, lucrăm deja și cu piele pentru accesorii vestimentare, următoarea etapă fiind să realizăm și design pentru încălțăminte. Așadar, noi concepem designul și, cu ajutorul atelierelor colaboratoare, vom propune în viitor ținute complete, nu numai piese vestimentare. Deocamdată am realizat câteva modele atipice de borsetă pe care le vom prezenta sub un alt nume destinat accesoriilor vestimentare din piele”, spune Doppel Goer.





Valah se concentrează și pe o participare consecventă la târguri de profil, așadar, ultima dată au fost prezenți la Art Fashion Fair, Half is free și urmează Reborn – Not Your Ordinary Spring Fair | Control Club în aprilie (13-14) Dichisar de Paște- 20 aprilie și Art Fashion Fair #17 mai, 25-26 mai at Qreator by IQOS.


Ei spun că mai au de aflat și alte târguri la care vor dori să participe, așadar stați cu ochii pe pagina lor de facebook. Veți regăsi creațiile lor și în The Room Showroom.







Comentarii

Postări populare