Nivea Black&White Fashion Edition
Primăvara este deja aici, iar noi ne pregătim garderoba pentru vremea caldă
și pentru activitățile care vin impreună cu ea. Fie că mergi la birou, la
petreceri sau la întâlniri cu prietenii, piesele vestimentare alb-negru sunt mereu
o alegere inspirată. În această lună, noile deodorante NIVEA Black&White Invisible Fashion Edition revin într-o ediție
limitată cu idei de ținute și accesorii simple, dar trendy, care te vor face să te simți confortabil și să ieși în
evidență.
Eleganța absolută, mereu în trend
Stilul tău preferat este cel al lui Audrey Hepburn, însă te
întrebi cum să strălucești zilnic fără prea mult efort? Poartă o
pălărie supradimensionată care te va învălui în mister și îți va pune
feminitatea în valoare. Completează ținuta preferată alb-negru cu parfumul
delicat al deodorantului NIVEA Black&White
Invisible Pure Fashion
Edition și
protejeaz-o de petele albe și galbene.
Boho
Chic,
fantezie fără limite
Ești adepta spiritului liber și îți place să porți
outfituri ieșite din tipare? Fii unică și inspiră-i pe cei din jur cu stilul
tău îndrăzneț și fantezist. Primăvara este sezonul ideal pentru a încerca ceva
nou și fresh, așa că un turban
boho-chic, o rochie albă sau neagră din pânză sunt un must-have în garderoba ta. Adaugă NIVEA
Black&White Invisible Fresh Fashion Edition cu parfum revigorant care rezistă până la 48 de ore, protejându-ți
hainele de pete albe și galbene.
Preț maxim recomandat: 12.88 RON / fiecare produs
Pentru mai multe detalii, urmărește paginile de Facebook și Instagram ale NIVEA România.
Pentru mai multe detalii, urmărește paginile de Facebook și Instagram ale NIVEA România.
Despre NIVEA:
NIVEA este cea mai de
încredere marcă de îngrijire a pielii, la nivel mondial*. Cu o istorie de peste
100 de ani, NIVEA reprezintă expresia inovaţiei şi calităţii superioare în
sfera produselor destinate îngrijirii pielii, fiind unul dintre cele mai mari
şi mai importante branduri globale. Manifestând mereu grijă pentru oameni,
NIVEA a ajuns să fie, de-a lungul timpului, mai mult decât o marcă de îngrijire
personală,
devenind parte din familie.
*Sursă: Euromonitor International Limited, NIVEA ca nume global de brand în categoriile: Îngrijirea Corpului, Îngrijirea Feţei şi Îngrijirea Mâinilor; în ceea ce priveşte valoarea de vânzare cu amănuntul, în 2012.
*Sursă: Euromonitor International Limited, NIVEA ca nume global de brand în categoriile: Îngrijirea Corpului, Îngrijirea Feţei şi Îngrijirea Mâinilor; în ceea ce priveşte valoarea de vânzare cu amănuntul, în 2012.
Comentarii
Trimiteți un comentariu