Viața mea în culori. Dar în ce fel de culori?



















Habar nu am dacă sunt sau nu o individualiate puternică. Cert este că un citat clasic al lui Christian Dior spune așa- "individualitatea va fi întotdeauna una dintre condițiile eleganței adevărate."
Eleganța vine din simplitate, iar individualitatea noastră este cea care ne ajută să apreciem tot ceea ce înseamnă simplu și rafinat.

Misiunea mea a fost și încă mai este aceea de a mă arăta lumii în ținute simple, alcătuite din culori neutre, tocmai pentru a nu intra în controverse, sau poate pentru că, de fapt, așa mă simt eu bine, îmbrăcată în culori ce intră într-un fel de armonie cu spiritul meu.

Am iubit mult, atunci când eram foarte mică, albastrul petrol, griul petrol și toate nuanțele de verde, dar mai ales pe cele care se arătau într-un turcoaz stins.

Mama îmi vorbea de culori care sunau ciudat în urechile mele, dar îmi amintesc foarte bine că le-am învățat cu răbdare de la ea și mai apoi cu pasiunea unei fete pentru care hainele și culorile acestora au fost și vor rămâne ceva aparte, ceva unic.   Cafea cu lapte, scorțișoară, castană, șampanie, cireașă, ciocolată, mac, lămâie, zmeură, fucsia, floare de sulf, gri șoarece, galben porumb, roz ceai sau mov prună erau detalii strălucitoare în mintea mea pe atunci. Detaliile unor piese vestimentare feminine, din materiale prețioase și croieli superbe, un fashion label, cu sediul în apartamentul părinților mei. Mama îmi confecționa rochiile, pantalonii, piesele esențiale pentru ieșitul în oraș și mai ales pentru ca eu să epatez cu bluza unicat, de altfel extrem de frumoasă, croită cu migală.

Poate că tot de la mama am învățat simplitatea aceasta complicată, deloc austeră a croiului și a culorilor ușor de purtat, practice, care mi-au oferit acea cumpănire și echilibru în ținutele mele de azi.











Iubesc negrul, iubesc  bej nude, tabac, despre care știu sigur că nu mă aranjează, dar le voi purta numai pentru că îmi încântă mie privirea.

Gri plumb sau gri fier sunt nuanțele de care nu mă voi detașa niciodată, iar p-entru că recent am fost sfătuită să port roșu, voi spune că singurele tonuri ale acestei culori care-mi dau viață sunt roșul bordo, roșu capucin sau roșu Gueules.





Comentarii

Postări populare