Înainte de Revelion, Monica Roșu s-a înfrumusețat cu terapia Vampir!







Adeptă a unui stil cât mai natural, dubla campioană olimpică la gimnastică apelează doar la tratamentele non-invazive pentru a-și păstra tenul tânăr și strălucitor. La indicațiile medicului dermatolog Daniela Cățănaș, Monica Roșu și-a făcut terapia cu plasmă autologă produsă de noul aparat Tricell, cunoscută și ca terapia Vampir. „Încerc să mă păstrez așa naturală cum sunt. Am avut ceva probleme cu o cuperoză, pe care le-am rezolvat după vizita la cabinetul d-nei doctor. Acum, în prag de an nou, mi-am dorit un tratament care să îmi păstreze tenul tânăr și luminos și mi s-a recomandat terapia cu plasmă autologă. După acest tratament are loc stimularea sintezei de colagen și elastină, iar îmbunătățirea texturii și tonusului pielii este vizibilă rapid”, ne-a mărturisit Monica Roșu.


Dr. Daniela Cățănaș susține că a ales pentru Monica un tratament natural, cât mai biologic: “Noua centrifugă Tricell pe care am adus-o de curând în țară îmi permite o concentrare de 20 de ori mai mare a factorilor de creștere și de vindecare din sânge. Sângele pacientului este centrifugat de două ori, iar serul obținut se aplică pe toată suprafața pe care vrem să o tratăm fie prin înțepare, fie prin aplicarea lui pe piele. Serul poate fi aplicat absolut peste tot și astfel pot să tratez și pleoapa inferioară și cea superioară, bărbia, nasul, pomeții, inclusive gât și decolteu”. 

Comentarii

Postări populare