Copal Azur, Aedes de Venustas



Cand devii victima unui parfum cu adevarat special, te vei desparti foarte greu de aroma lui. Il incredintezi si altor prietene, il lauzi si spui ca ai gasit exact ceea ce ti-ai dorit intotdeauna. Alungi greu gandul ca poate, intr-o zi, va aparea o alta aroma care te va ferici, crezand ca aceasta este cea mai cea… Eu nu sunt conservatoire atunci cand vorbesc despre parfumuri, iar cele de la Elysee aparute recent imi dau fiori… Ultimul este Copal Azur- Aedes de Venustas. L-am simtit si am spus : “Da, el este!”, asa cum am facut cu fiecare dintre ele, cele care  si-au facut loc pe rafturile acestui magazin si  mi-au placut cu adevarat…



O plimbare pe coasta Peninsulei Yucatan, in rezervatia Sian ka'an, care se traduce prin "poarta spre paradis". Mirosul sarat de briza marina, fumul alb de tamaie si migdala cremoasa ne deschid poarta spre paradis. 




Copal inseamna ‘'tamaie" in limba azteca, si, asemeni frankincense-ului, obisnuia sa fie ars in ritualurile mayase si aztece,ca un semn de multumire adus zeilor.Un parfum spiritual , prin notele de tamaie, verde ca jungla Mexicului cu mirosul pamantiu de paciuli si mir, vibrant ca Riviera Mayasa cu acorduri de pin si rasini arzande.




Exclusiv in Elysee!


100ml, 890Lei

Comentarii

Postări populare