I LOVE SECOND HAND, magazinul fericirii mele



















Când intri într-un magazin second hand, descoperi multilateralitate, sau, mai precis, descoperi o gamă largă de haine din care vei alege ceea ce îți convine și îți vine bine.  

Eu ador să găsesc piesa unică pe care nu o are nimeni. 
I Love Second Hand este un shop consecvent atunci când se aprovizionează. Vei descoperi zilnic piese unicat, vei descoperi căldura unui loc personalizat, unde îți poți restabili starea zen când ai chef de shopping colorat.
I Love Second Hand s-a împământenit și pe Facebook-
https://www.facebook.com/I-love-Second-Hand-2258931074346733/, iar după ce l-am cunoscut aici, i-am călcat pragul și mi-am luat de acolo prima pereche de jeans evezat la care visasem toată viața. Pentru că mă dau cochetă în ultima vreme și port rochii cât mă ține primăvara, vara și toamna, am atentat și la rochiile postate pe umerașe într-un colț special creat pentru astfel de mofturi feminine. Am găsit-o, pentru că nu ai cum să nu găsești rochia de zi sau pe cea de seară într-un magazin complet ca acesta. Tipa care deține magazinul mi-a spus că pleacă în călătorie "de sacrificiu" foarte des. Merge și aduce haine multe, astfel încât lumea să aibă întotdeauna de unde alege... Iubește munca asta, știe să aleagă haina de calitate și să o aducă în magazinul ei de capitală pentru noi, cele care suntem stimulate pozitiv de o haină unică...

Magazinul se află pe strada Vasile Lascăr, numărul 134.  Are menirea să-ți ofere haine de calitate, prețuri mici și să-ți redea optimismul atunci când ai chef de shopping smart.























Comentarii

Postări populare