Footshop se extinde în estul Europei cu deschiderea unui nou magazin în București







 Footshop, unul dintre cei mai mari retaileri de încalțăminte urbană și
streetwear din Europa Centrala, se extinde spre Est.

Pe 8 noiembrie 2019 a avut loc deschiderea primului magazin Footshop.
Maine, 21 noiembrie, Footshop sarbatoreste printr-un eveniment grandios, deschiderea celui de al cincilea magazin de data asta în România și potrivit lui Peter Hajducek, Director General și fondatorul companiei, avem multe vești bune în viitor. La începutul acestui an Footshop a sărbătorit succesul deschiderii celui de-al doilea magazin în Praga la Na Příkopě 20. Fondatorul Footshop, Peter Hajducek a declarate în repetate rânduri că planurile lui de extindere sunt abia la început, iar noul magazin din centrul Bucureștiului este dovada vie a acestui lucru.

Este a patra țară în care această afacere de success și-a deschis porțile, după Cehia, Slovacia și Ungaria. Hajducek spune : ”Faptul că am deschis magazinul în România înseamnă că am mai bifat o căsuță în lista noastră. Europa de Est are un potențial incredibil pentru compania noastră pe care ne plănuim să-l folosim la capacitate maximă.” În viitor Hajducek vrea să extindă Footshop și în Bulgaria, Croația și Ucraina.

Magazinul Footshop de 190 metri patrați este situat în centrul Bucureștiului pe strada Ion
Câmpineanu, iar toată zona este plină de magazine fashion premium, ceea ce subliniază că
Footshop chiar aparține acestui mediu. Conceptul de design al magazinului este similar
celorlalte locații Footshop, focusându-se pe crearea unui loc pentru fashionul stradal și
cultura care-l înconjoară. Are parter și etaj, cu magazinul la parter și sală de cultură urbană
potrivită workshopurilor, lecturilor și alte evenimente la etaj. După 8 ani de la apariție, cifra de afaceri Footshop este de peste 20.000 de euro. Un business de succes a câștigat întâietate prin
vânzarea de încălțăminte și haine din ediții limitate – de exemplu, Footshop este singurul
membru din Cehia în Consorțiul Adidas, ceea ce înseamnă că are acces la produse exclusive. Cu
focus pe branduri ca Adidas, Nike și Vans și pasionați de shoesi care pot obține piese
exclusive de la branduri ca Y-3 și Raf Simons. Footshop constituie o mare parte a industriei de
sneakersi și găzduiește frecvent multe tipuri de evenimente. De asemenea are peste un milion de followersi în social media – Instagramul având cei mai mulți urmăritori în Cehia printre alte entități distribuitoare.




Primul magazin Footshop s-a deschis în Praga în 2014. Doi ani mai târziu s-a deschis un magazin în Bratislava. Apoi în anul următor în Budapesta s-au deschis două magazine. Magazinul online
Footshop este disponibil în 13 limbi.




Comentarii

Postări populare