2Chefs, pentru un mod de viață bun!






















Le-am gustat, apoi le-am devorat...  Mi-am dat seama că sunt speciale și că au exact ceea ce-mi place mie cel mai mult. Ingrediente naturale și în același timp condimente care dau aroma cea mai bună unui fel de mâncare bine gătit. Asta ne dorim, nu? Oricât aș încerca să transpun aici ceea ce am simțit când am mâncat bunătățile acestea, e inutil. Trebuie să le guști! M-au ajutat și în dimineața asta. Am deschis frigiderul și cu toată somnolența matinală a unei zile de vineri, atunci când ești oarecum epuizat și nu mai ai chef nici măcar să prăjești un ou, pateul de rață 2Chefs și humusul cu trufe negre, tot marca 2Chefs, mi-au picat bine! Nu am avut nevoie decât de două felii de pâine, o furculiță și de curiozitate. Am simțit că mănânc în stil french, că mănânc sănătos și rafinat, că mănânc sățios și că trebuie să le am în frigider și altă dată!

Mulțumesc, Diana Gerogescu, pentru această surpriză, mulțumesc 2Chefs că exiști, mulțumesc pateului de rață că s-a inventat și mai ales că s-a găsit cineva în țara asta să îl prepare bine de tot!

Dacă mai vreți informații mai am câteva aici. De la Diana. Veți găsi și site-ul!

2Chefs este brandul care reunește produse artizanale, realizate inventiv, din ingrediente proaspete, de cea mai bună calitate. 

 Cei doi chefi, Nico Lontraș și Johnny Șușală sunt promotori ai bucătăriei românești, pe care o reinterpretează și reinventează, respectând tendințele globale, pentru a oferi o experiență memorabilă clienților, atât la un prânz de afaceri cât și la o cină sofisticată, în compania celor dragi.Produsele sunt disponibile pe www.realfoods.ro, pentru prima comandă transportul fiind gratuit.



Prețuri:
Pate de rață cu merișoare, 200g - 19 lei
Sarmale în foi de viță cu sos gulaș, 10 buc, 750g - 29 lei











Comentarii

Postări populare