TOMMY HILFIGER PREZINTĂ NOUA COLECȚIE VESTIMENTARĂ PENTRU BĂRBAȚI LA PITTI UOMO

Numită ‘TOMMY HILFIGER “New York”,’ noua colecție bărbătească a brandului energizează moștenirea prep și codurile formale ale croitoriei emblematice din New York cu un twist vibrant marca „Tommy”.

Tommy Hilfiger a debutat cu o nouă viziune a vestimentației masculine în cadrul Pitti Uomo la Palazzo Portinari Salviati, Florența, Italia, pe 17 iunie 2025. Înrădăcinată într-o abordare relaxată a vestimentației, prezentarea de 19 look-uri reimaginează cu îndrăzneală stilul prep american printr-o lentilă încrezătoare și vibrantă.

„Arta de a te îmbrăca elegant a revenit”, a declarat Tommy Hilfiger. „Toate cele mai inspirate embleme din cultura de astăzi adoptă un look elevat și au adus această mare energie înapoi la tradițiile croite și atemporalitatea Savile Row. Când am dat naștere brandului acum 40 de ani, mi-am propus să dau acestor coduri tradiționale o întorsătură americană distractivă. Asta este ceea ce facem din nou astăzi, introducând un nou capitol în povestea noastră de îmbrăcăminte pentru bărbați.”

„TOMMY HILFIGER New York” este o nouă colecție vestimentară premium pentru bărbați, compleuri și croieli preppy, menite să prezinte o etichetă de arhivă navy penny crest ca parte a ofertei premium de la TOMMY HILFIGER. Colecția se va lansa în magazinele premium TOMMY HILFIGER, pe tommy.com și la principalii parteneri en-gros la nivel global în februarie 2026.

Pentru o singură noapte, Palazzo Portinari Salviati din Florența a fost transformat în „The Hilfiger Social Club” - un cadru îngrijit în care stilul american a jucat după reguli noi. Locul de referință al eleganței Renașterii italiene a îmbrățișat cultura clubului membrilor din New York cu o preluare în roșu, alb și albastru a barului Salotto. Invitații s-au plimbat prin spațiu în timp ce distribuția - reprezentarea supremă a stilului prep modern - a ținut prezentarea.

Cunoscători ai modei masculine, inovatori ai stilului și persoane din primele rânduri au fost invitați să se cufunde într-o lume a stilului vibrant Hilfiger. Lucien Laviscount, imaginea ceasurilor TOMMY HILFIGER, a fost însoțit de VIP-uri, inclusiv Ryan Prevedel, Biondo, Ali Gordon și Rasmus Nielsen, care s-au amestecat printre modele, îmbrăcate în piese rafinate din colecțiile de vară și TOMMY HILFIGER New York.

Revenirea eleganței – cu un twist

Urmând să se lanseze în primăvara anului 2026, „TOMMY HILFIGER New York” reprezintă o nouă expresie a vestimentației masculine, în care tradiția întâlnește modernitatea stilului preppy. Colecția este inspirată de codurile tradiționale ale croitoriei newyorkeze, relaxate și actualizate prin codurile jucăușe ale brandului.

Colecția „TOMMY HILFIGER New York” este o abordare nouă a simbolurilor moștenirii noastre, inclusiv costumul ușor navy modernizat în țesături performante Air-dot; blazerul de golf reinterpretat din lână moale și țesătură texturată; costume din piese vopsite revigorate în culorile semnăturii noastre roșu, fildeș și navy; și clasicul polo îmbunătățit cu amestecuri de mătase tricotate și finisat în dungile Breton deja emble matice. Măiestria și calitatea excepțională sunt în centrul colecției, cu costume casual dezvoltate în twill de calitate superioară de la cea mai importantă fabrică de textile Tessuti Di Sondrio din Italia.

Ținutele sunt relaxate și ușor structurate; o abordare modernă a costumului îmbină blazerele Prince-of-Wales în carouri cu pantaloni scurți relaxed-fit. Paltoanele sport casual sunt purtate pe blugi relaxați; un blazer vopsit în roșu Tommy este suprapus peste un pulover de cricket reimaginat, încadrând straturile de classic prep cu o nouă vibrație.

Este vorba despre vestimentația bărbătească redefinită prin stilul vibrant al moștenirii Tommy, purtată cu îndrăzneală și cu încrederea de a ieși în evidență

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației din social media folosind @TommyHilfiger și #TommyHilfiger.

Comentarii