VARA

Vara am adunat experiențele cu tine și numai vara despărțirile au fost mai grele

Am crezut că lucrurile s-au sfârșit tot vara, odată cu norii acoperitori de ochi și de ape

Ermetic. asceză și apoi purtări dezmățate în acord cu vara. Lumea ta cu lumea mea detestate și bârfite. Eu, tot timpul dezarticulată în gândurile despre tine, într-o vară în care am devenit imposibilă pe strada îngustă și galbenă, cu miros de tei.

Da, acolo unde se auzeau versurile cântecului în care există cuvintele vechi- "O ultimă țigară lăsată într-un colț, pe etajeră."

M-ai certat, m-ai pupat, iată, după secole cât minutele, și-apoi ai rămas pe-aproape.

Eu, în compania unui american, dar asta era doar în imaginația mea, să te mint că sunt cu cineva în vara aia, iar tu, în compania unei prietene-doamne.

Nici nu mai știam dacă, de fapt, voiam să te mai întorci la mine în vara aia, sau asta, sau în oricare altă vară. Cu tine în gândul meu timpul este egal, așa, ca toate valurile mării când le număr cu Da sau Nu- Mă iubește sau nu mă iubește?

Apoi, am spus cu dogmatism că valurile nu se vor sfârși niciodată. Nici acel decembrie care s-a prelungit până-n vară. Și-am mai spus- TOT VARA E MAI MIȘTO!

Vara sunt mai multe de aflat și descoperit, vara se consumă încet, chiar dacă trece repede, vara mi-e dor de mare, vara nu mi se modifică stările, vara relațiile cu oamenii sunt directe, roz, mov, în nuanțe, vara e mai degrabă soare, vara nu mă întreb DE CE EU?, pentru că vara vreau doar să trăiesc cu toate părțile din sufletul meu. Vara știe să pătrundă în mine, vara ești tu.

Comentarii

Postări populare