Ce au in comun Ronaldo, Putin si cei mai sexy Exatlonisti?








Descopera ritualul lor de ingrijire si infrumusetare!


Sala, dieta, epilare definitiva si Vacusport! Acesta este secretul sanatatii si frumusetii celor mai ravniti sportivi din cadrul reality-show-ului Exatlon!
Pachetelele de muschi ale celor mai vanati Exatlonisti din Fratia Razboinicilor cu cheltuiala se tin! Sunt tineri, burlaci si foarte seriosi cand vine vorba despre imaginea lor. Baietii “albastri”, care au facut furori in timpul emisiunii fenomen Exatlon, avand mii, chiar zeci de mii de urmaritoare pe retelele de socializare, sunt in continuare la fel de impatimiti in privinta sportului si mentinerii sanatatatii si frumusetii lor. Daca va imaginati ca numai sexul slab este preocupat de propria imagine, va inselati amarnic.

Iata care este ritualul celor mai sexy burlaci de la Exatlon – Mihai Berar, Alex Stoica, Gabi Nedelcu si Cristian Dumitrache: sala cat cuprinde (de minimum 3 ori pe saptamana, uneori chiar si 5 zile), dieta pe baza de proteine, epilarea definitiva in zone precum brate, axile si piept si celebra terapie “spatiala” Vacusport, folosita de catre politicieni, vedete/sportivi si astronauti (o data pe saptamana).
Cristian Dumitrache, in topul celor mai populari participant la Exatlon: “Cand nu pot merge la sala, fac sport in casa si in curte. Zilnic, uneori chiar si in weekend, atunci cand timpul imi permite. In plus, am grija la ceea ce mananc, nu consum anumite combinatii de alimente niciodata si am grija ca ultima masa sa fie cu cel putin doua ore inainte de culcare. Pentru a ma mentine in forma fizica perfecta, merg saptamanal la Skin-Med pentru sedintele cu Vacusport, o terapie “spatiala” fabuloasa, despre care citisem ca o folosesc Ronaldo si cei din echipa lui de club, inainte si dupa orice meci important sau orice efort sustinut. Tot la Skinmed ajung o data pe luna pentru sedintele de epilare definitiva de pe brate si axila, procedeu de care initial eram foarte speriat si unde acum merg bucuros pentru ca nu simt pic de durere, iar rezultatele sunt déjà spectaculoase.”, spune simpaticul Exatlonist despre ritualul sau de ingrijire.





“Imi imaginez cum ar fi fost sa beneficiem de tehnologia Vacusport la Exatlon… Azi te accidentai, maine erai pe picioarele tale, ca nou! Am tras mult timp cu glezna dupa accidentarea din cadrul concursului si foarte multi dintre colegii mei au suferit diferite accidente pe trasee, unii dintre ei fiind obligati chiar sa renunte. Imi pare rau ca nu am avut sansa unei astfel de terapii miraculoase atunci, dar sunt fericit ca pot avea acces la ea acum, cand ma pregatesc serios pentru alta competitie, unde am nevoie de forta si de anduranta. Oxigenarea sangelui,  exact cum se intampla astronautilor, face minuni pentru tonusul meu. Lucrez uneori sustinut, ma antrenez chiar si cate 6 ore pe zi, un efort care m-ar fi daramat efectiv fara ajutorul acestui aparat unde ma relaxez jumatate de ora si ma incarc  cu energie ca de nicaieri altundeva”, marturiseste galateanul Alex Stoica, fost vicecampion la kaiac canoe.

Mihai Berar, cel mai sexy jandarm de la Exatlon: ”Sunt un impatimit al sportului, merg la sala chiar si de 5 ori pe saptamana, uneori de doua ori pe zi. In plus munca mea implica mult efort fizic, tot felul de antrenamente, multa miscare. Dieta mea este pe baza de proteine si multe fructe si legume. Singurul rasfat pe care mi-l ofer, chiar daca trebuie sa fac un efort sa ajung saptamanal in Bucuresti, este terapia cu vacuum interminent, singura la nivel mondial care ofera atatea beneficii. Vorbim despre o terapie non-invaziva, fara risc de complicatii ulterioare, fara durere, care are ca scop prevenirea si tratamentul problemelor de circulatie sanguina periferica, fiind in acelasi timp si un valoros instrument de recuperare si energizare / oxigenare la nivel celular. Simt ca plutesc si ca mi se dubleaza forta dupa fiecare sedinta de Vacumed”.

Gabriel Nedelcu, finalist (vicecampion sezonul 3 Exatlon): „Sunt incantat ca am descoperit tratamentul potrivit pielii mele, atat facial, cat si corporal. Oxygeneo imi place pentru ca este un tratament multifunctional, cu rezultate imediate, pe termen lung, care dureaza cca 20-30 de minute. De fiecare data cand merg la Skinmed, merg la rasfat. Pentru ca si terapia cu vacuum intermitent – Vacusport – este extrem de relaxanta pentru musculatura mea.”




VacuSport – tehnologia aerospatiala care face minuni asupra sanatatii organismului!

Dr. Amalia Anghel, medic primar dermatologie/venerologie in cadrul clinicii Skinmed, explica avantajele terapiei cu vacuum intermitent pentru sportivii de performanta si pentru cei care practica un sport regulat: “Prin terapia cu vacuum intermitent venim in sprijinul tuturor iubitorilor de sport. Folosită profilactic de 2 ori pe săptămână, s-a observat creșterea capacității cardio-pulmonare, creșterea rezistenței la efort, îmbunătățirea performanței și a vitalității organismului. După o singură ședință de Vacuum, energia, toleranța la efort, vitalitatea și performanța cresc vizibil, oboseala și febra musculară fiind înlăturate.  Marile cluburi sportive, Real Madrid, FC Barcelona, Manchester City, Nicosia folosesc această terapie înainte și după fiecare antrenament. Preparatorii fizici ai acestor cluburi au constatat lipsa accidentărilor majore. VacuSport este foarte util și în toate afecțiunile ortopedice, post traumatice, micșorand timpii de vindecare uneori chiar cu pană la 60 – 70% pentru fracturi, luxații, entorse, rupturi ligamentare, musculare, recuperarea după protezarea șoldului, genunchiului etc. În medicina sportivă este folosit așadar profilactic, curativ și recuperator.

Comentarii

Postări populare