The Harp și senzația serii- Bread & Butter Pudding!







Nicio masă fără un ambient plăcut! Iată deviza mea!  Mă ghidez  după ea mai  ales atunci când știu că urmează să mă bucur de o cină perfectă, rafinată, prielnică într-o seară pe care mi-o doresc liniștită.

The Harp este locul unde nu mă simt niciodată copleșită de prea mult freamăt, ci doar de acel sentiment că voi regăsi, ori de câte ori mă așez la masă,  atmosferă cozy, cu lumina nici prea difuză, nici prea intensă,  cu lume cumva potolită de cotidian la un pahar de vin bun, sau poate la o bere brună postată într-un pahar uriaș din care bei și ți se pare că nu are fund...

Am fost la The Harp să aflu ce s-a mai adăugat meniului de toamnă. Fiecare dintre felurile gustate de mine mi-au devenit amici. Da, știu că sună ciudat, dar vreau să revăd în farfurie para aceea coaptă bine cu sos de ciocolată, dar și mozzarella sub care se ascundea discret o salată cu de toate și roșii cherry, precum și rața gătită mai mult decât bine cu un sos dintr-o rețetă străină mie... Oricum, totul extrem de gustos cât să te adaptezi rapid la cina pe care ți-o pune în farfurie The Harp...  Desertul  a epatat și el. Se numește Bread & Butter Pudding și este senzație! Bineînțeles că am întis coarda prea tare și l-am mâncat pe tot, chiar dacă eu nu obișnuiesc să mă alint seara cu deserturi. Acesta a fost, de altfel, senzația serii, trebuia să golesc farfuria!

Așadar, cu acești amici de seară vreau mă revăd ori de câte ori am chef de o mâncare cu șatif, gătită sănătos, cu ingrediente care și se întipăresc în memorie.












Completarea o aduce vinul.  Pentru că așa se binecuvântează o masă ce se vrea a fi copioasă... De această dată somelierul ne-a prezentat un vin din zona în care m-am născut și am copilărit eu- Sarica Niculițel Exellence, cu ale sale sortimente Sauvignon Blanc, Rose sec sau Aligote. Mi-a plăcut acel Sauvignon Blanc, așadar, va fi prezent și la mine acasă de acum înainte. 

The Harp îmi redă vitalitatea pierdută deseori de mine în urbanul aglomerat, iar cine are chef de o seară relaxantă, cu prieteni care știu să te binedispună, cu mâncăruri și vinuri care știu să te binedispună și mai mult, să vină aici. E de bine!








Acest BREAD & BUTTER PUDDING la The Harp a fost senzația serii!!!!!


Comentarii