Farmec dă startul francizei. Primul magazin a fost inaugurat la Bacău
Farmec,
cel mai mare producător român de cosmetice, marchează o nouă etapă în povestea
sa de succes, prin lansarea oficială a
sistemului de franciză pentru magazinele
Gerovital. Anunțul a fost făcut în
cadrul unei conferințe de presă, la care au participat reprezentanți ai
conducerii companiei.
Strategia de
extindere a companiei Farmec prin proiectul de francizare vine ca urmare a creșterii
businessului de la an la an, a vânzărilor înregistrate de rețeaua magazinelor
de brand în ultimii trei ani și a numărului mare de cereri din partea
consumatorilor pentru deschideri de noi magazine. Astfel, după aproape un an de
pregătiri, Farmec vine pe piață cu o oportunitate de business pentru
antreprenorii care își doresc o afacere în domeniul cosmeticelor de calitate
superioară cu recunoaştere internațională.
Primul magazin
Gerovital în sistem de franciză a fost inaugurat ieri, 11
iunie, la Bacău. Decizia pentru
investiție a fost luată din mai multe motive: “Produsele Gerovital și Farmec mi-au câștigat de ani de zile încrederea
și am devenit o consumatoare fidelă. Când am aflat de oportunitatea de a
colabora cu Farmec prin sistemul de franciză, m-am bucurat că pot deveni partener
de business, deschizând propriul magazin de cosmetice sub umbrela unui
producător foarte puternic, a cărui viziune o împărtășesc în totalitate.
Așteptările mi-au fost confirmate, primind sprijin în alegerea locației, în
studiile de fezabilitate, în pregătirea angajaților, în deschiderea magazinului
și în tot planul de comunicare”, după declarația Gabrielei Hâncu, partener de franciză.
“Ne bucurăm să anunțăm
că am deschis primul magazin de brand în sistem de franciză. Farmec este un
model de antreprenoriat român de succes, iar acum ne dorim să reprezinte o
oportunitate de business și pentru alți antreprenori sau pentru cei care vor să
devină antreprenori. Noi îi încurajăm și susținem de la început pe investitori
să aibă curaj și determinare, astfel încât afacerea lor să se dezvolte cât mai bine,
având în vedere potențialul enorm al brandului, dar și cererea din piață.
Pentru multe companii de rangul Farmec, franciza reprezintă o strategie de
extindere rapidă, însă, pentru noi, înseamnă ocazia ideală de a pune bazele
unei culturi antreprenoriale puternice alături de francizații noștri, prin încurajarea
acestora să înceapă o afacere românească, definită prin valori, precum
inovația, calitatea, eficiența și tradiția”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
“Farmec s-a
preocupat întotdeauna de ceea ce își doresc consumatorii români. Planurile
ambițioase, cercetarea continuă care stă la baza fiecărui produs și grija
pentru frumusețea naturală ne-au ajutat să ne menținem poziţia de cel mai mare
producător de cosmetice din România, iar trendul ascendent al vânzărilor
reprezintă confirmarea încrederii în companie şi produsele acesteia. Comparativ
cu antreprenorii care își deschid o afacere de la zero, francizații beneficiază
de un portofoliu de produse notorii, foarte bine cunoscute de către public. Ei
pot intra pe o piață concurențială folosind tehnici de comercializare și
marketing perfecționate de Farmec de-a lungul deceniilor. Practic, au la
dispoziție tot pachetul de know-how necesar și se pot dezvolta mai rapid”, a declarat Tudor David, Director Marketing Farmec.
“Piața francizelor se află
într-o evoluție ascendentă, fiind susținută de creșterea economiei, de puterea
de cumpărare și de trendurile de consum. În ultima perioadă, se observă din ce
în ce mai mult dorința antreprenorilor de a se asocia cu branduri românești
puternice, capabile să concureze cu produsele producătorilor internaționali. Farmec
își dorește astfel de parteneri în echipă, care să fie interesați de domeniul
cosmeticelor, să înțeleagă valorile și misiunea companiei noastre și să contribuie activ la evoluția Gerovital”, a
declarat Mircea Coman, Manager
Expansiune Comercială Farmec.
Pentru a intra în familia Farmec, viitorii parteneri de
franciză au nevoie de spirit antreprenorial și de un buget de circa 50.000 de euro, din care mai mult de
jumătate va fi alocat amenajării magazinului Gerovital.
Farmec oferă fiecărui francizat un pachet de know-how complet: de la consiliere și sprijin pentru
deschiderea magazinului, până la tehnici de vânzare și programe de pregătire
periodice despre relația cu clienții și training-uri despre produsele existente
și cele nou lansate.
Pentru mai multe informații, contactați franciza@farmec.ro.
În paralel sistemului de franciză, Farmec continuă și dezvoltarea magazinelor de brand proprii. Azi,
pe 12 iunie, va fi inaugurat un nou magazin Gerovital, în Băneasa Shopping City
–cel de-al 20-lea magazin Gerovital din țară și cel de-al 27 din rețeaua de
unități comerciale Farmec.
Comentarii
Trimiteți un comentariu