Locuri și oameni dedicați vieții sănătoase și de calitate
Taupe Bistro, locul unde
inovația întâlnește tradiția în excelență și Eisberg, compania care prin
inovație revoluționează ideea de salată proaspătă, au fost gazdele unui
eveniment dedicat jurnaliștilor și bloggerilor de lifestyle.
Conceptul de viață sănătoasă și de
calitate a reunit cele două companii, care i-au provocat pe oaspeți să trăiască
o experiență marcată de inovație și prospețime, de la ambianța bistroului
Taupe, situat într-un loc plin de tradiție, la preparatele gastronomice moderne
și savuroase, bazate pe asocieri inspirate de salate Eisberg și ingrediente de
calitate.
"Deschiderea acestui bistrou a
însemnat o provocare, pe care am ales să o accept, dorind să resuscitez ceea ce
era un loc ales de crema societății de odinioară, care ieșea la o cafea bună
sau la masă, pe bulevard. Îmi doresc să refacem atmosfera, dar să o aducem
puțin în zilele noastre, să redevină un loc unde poți petrece timp alături de
cei dragi, beneficiind de servicii de calitate.
Ingredientele proaspete sunt un alt
criteriu important, atunci când este selectat locul preferat, cel la care revii
cu plăcere și încredere" a declarat Cristi Opaiț, antreprenorul ce deține,
pe lângă Taupe Bistro și Lido's Brasserie, alte două localuri în București și
Vama Veche.
Produsele companiei Eisberg sunt
prezente pe piață încă din 1996, și din 2005, de când au început să se adreseze
consumatorului final, și-au câștigat încrederea acestuia inovând permanent.
Sloganul "din pungă direct în
farfurie" a atras un segment în creștere al populației, preocupat în
special de alimentație sănătoasă dar și de gestionarea eficientă a timpului
liber, pe care să-l aloce cu predilecție propriei persoane.
"Practic, oferim un produs gata de
consum, iar la capăt consumatorul, în afară de bucuria gustului, are mai mult
timp la dispoziţie ca să facă ce-şi doreşte - să se plimbe, să iasă la masă cu
prietenii sau familia, să facă sport, să citească, să călătorească etc. Putem
spune că salatele Eisberg reprezintă un stil de viaţă sănătos." a declarat
Lucian Trofin, director general al companiei Eisberg.
Cele două companii, cu valori comune
sau complementare, pe care le potențează reciproc, au prezentat oaspeților un
meniu creat de chef-ul de la Lido's Brasserie, cu preparate pline de savoare,
bazate pe combinații de salate și ingrediente proaspete de calitate, ce se
regăsesc atât la bistroul Taupe cât și la braseria Lido.
Comentarii
Trimiteți un comentariu