Bărbi la rang de artă NIVEA MEN lansează expoziția de fotografie a celor mai cool bărbi, în colaborare cu fotograful Alex Gâlmeanu și Muzeul Municipiului București
Trăim
într-o lume în continuă schimbare - ce e în vogă astăzi, mâine e deja istorie.
Însă unele lucruri se remarcă dintotdeauna și nu par să dispară prea curând.
Lucruri precum barba, simbolul masculinității, care a fost purtată în diverse
stiluri și forme de la bărbații care au scris istorie, până la bărbații moderni
din ziua de azi.
Luna aceasta, NIVEA MEN lansează, în colaborare cu Alex Gâlmeanu și Muzeul
Municipiului București, o expoziție
de fotografie a celor mai cool bărbi, de azi și de odinioară. Aceasta
prezintă o colecție de 32 de portrete de
bărbați pe care barba îi face să se simtă încrezători și atrăgători.
Elementul comun al fotografiilor este
barba aranjată, pe care bărbății o poartă cu mândrie în stilul care li se
potrivește. Bărbi dichisite, lungi, stufoase, mustăți rotunjite sau frizuri
combo sunt câteva dintre look-urile care
vor putea fi admirate în portrete.
Expoziția are loc între 15 mai – 15 iunie și este accesibilă
publicului larg. Portretele sunt afișate pe gardul
Muzeul Municipiului București, la stația de metrou Universitate din
București.
„După ce în 2018 și 2019 am prezentat portrete cu bărboși
contemporani în Calendarul Bărboșilor NIVEA MEN, anul acesta am decis să mergem
mai departe și să expunem fotografiile lor publicului larg. Astfel, cu ajutorul
Muzeul Municipiului București am reușit să realizăm o expoziție inedită, care are
drept element central diferite stiluri de bărbi ale bărbaților de ieri și de
astăzi”, a spus Claudia
Pop, Group Brand
Manager NIVEA MEN.
„Calendarul Bărboșilor NIVEA MEN 2018 și 2019 este un proiect de suflet pentru mine. Au
fost câteva zile de shooting în care am încercat să scot în evidență gentlemenii
din spatele bărbilor și să subliniez faptul că nu barba face omul, ci invers 😊. Sper ca aceste fotografii
să ofere o retrospectivă asupra stilului masculin de ieri și de astăzi de care
să se bucure un public cât mai mare.”, a spus Alex Gâlmeanu, Fotograf.
Ideea expoziției a fost inspirată de
proiectul Calendarul Bărboșilor, inițiat de NIVEA MEN în 2018 și 2019, cu ocazia lansării uleiului de barbă
din portofoliul brandului. În
campanie s-au înscris peste 3.000 de bărbați, dintre care au fost aleși cei 24
de protagoniști ai calendarelor, posesori ai unor bărbi care merită să fie
admirate de cât mai multă lume.
NIVEA MEN susține bărbații cu soluții dezvoltate special pentru pielea
lor. Pe lângă geluri de duş, șampoane şi deodorante, NIVEA MEN a creat o gamă
largă de produse pentru îngrijirea şi curăţarea tenului, geluri de styling
pentru păr, produse pentru bărbierit, produse de calmare după bărbierit și
produse de îngrijire a bărbii.
Despre NIVEA MEN:
Marca NIVEA MEN aparţine grupului german Beiersdorf AG şi este unul dintre brandurile de top în îngrijirea masculină,
la nivel mondial. Gamele din portofoliu se extind de la produse pentru
bărbierit şi creme pentru ten, până la geluri de duş, şampoane, produse de
styling și deodorante, acoperind astfel toate nevoile de îngrijire şi igienă
personală ale bărbaţilor pentru a realiza lucruri măreţe.
Comentarii
Trimiteți un comentariu