FOREO DEZVALUIE CELE MAI TARI TRENDURI DE BEAUTY ALE ANULUI 2019
Suntem cu totii familiarizati cu termenul K-Beauty, si aceia dintre noi
cu o inclinatie pentru Harajuku si cei ce stiu despre J-Beauty, dar in 2019
este vorba despre C-Beauty conform brandului de frumusete FOREO. Este un
termen nou - Wikipedia nu a scris inca despre el!
Institutul FOREO si Laboratorul de Cercetare si Dezvoltare din
Stockholm Suedia si Shanghai si-au prezentat rapoartele anuale de tendinte, si
in timp ce unele tendinte sunt de asteptat, ne uitam la ceea ce inseamna
C-Beauty, modul in care vom asimila colagenul si modul in care multimea va
reusi sa lase deoparte ambalaje super-instagramabile pentru a folosi produsele
de frumusete preferate.
FOREO arunca o privire asupra modului in care industria de frumusete a
primit sfaturi de la omologii sai de moda si tehnologie pentru a revolutiona
2019 si a aduce pe piata noi inovatii si cele mai inteligente gadgeturi de
frumusete pe care le-am vazut pana acum.
1. C-Beauty (frumusetea chinezeasca)
Diferenta dintre C-Beauty, spre deosebire de K si J, este faptul ca
liderul chinez are la baza progresul tehnologic, aducand pe piata o modalitate
noua si moderna de a privi ingrijirea pielii. In C-beauty este vorba despre
plasarea tehnologiei in spatele produselor, care este in contrast cu
producatorii traditionali, iar C-Beauty este la mile distanta fata de produsele
traditionale care sunt inclinate spre aceasta tendinta. Deschiderea de noi
fabrici, inovatiile noi, impingerea limitelor în tehnologia de frumusete si
fabricarea produselor mai inteligente decat am vazut vreodata, este ceea ce va
face C-Beauty in industrie in următoarele 12 luni.
2. Sezonalitate
Cuvintele "ingrijirea pielii" si "sezonalitatea" nu
merg de multe ori mana in mana, dar exact asta vom auzi în 2019. Ca si la
produsele de make-up, frumusetea sezoniera urmeaza sa devina un lucru maret.
Da, ganditi-va la regimuri de frumusete potrivite anumitor anotimpurilor, cum
ar fi infrarosu, masti incalzite de acoperire a fetei in timpul iernii si
tehnologia de racire pentru a avea grija de pielea noastra in timpul verii.
3. Frumusetea activa
In 2018, am vazut cum multe branduri de machiaj si ingrijire a pielii
se indreapta catre categoria de frumusete activa demonstrand cum consumatorii
privesc acum sanatatea si wellness-ul ca parte integranta a regimului lor de
frumusete. Brand-uri precum Tarte a lansat o colectie de atletism pentru frumusete si E.L.F a intrat pe acest drum cu o linie de antrenament gata pregatit, ne arata ca regimurile de frumusete nu sunt suficiente, astfel incat
în 2019 vom vedea mai multe branduri care integreaza frumusetea in wellness si
invers. Un exemplu de acest lucru este ca vom lua gadget-urile noastre de
frumusete la sala de sport, precum o perie de par.
4. Dominatia instrumentelor de
frumusete pentru acasa
2018 a vazut cresterea frumusetii la domiciliu, multe companii au
inceput sa lanseze solutii "la domiciliu". De la tratamente faciale
la nivel de SPA, la solutii profunde de curatare, industria de frumusete a
facut schimbari pentru a aduce cele mai bune facilitati de spa chiar la tine in
baie. Unde gigantii tehnologici din domeniile stilului de viata, cum ar fi Uber
si Airbnb, au inovat industria de transport si de cazare - frumusetea tehnica
se apropie acum pentru a scutura cu adevarat industria frumusetii asa cum o
stim. Ar putea fi asta semnalul de sfarsit al unor spa-uri scumpe si programari
regulate la centrele de frumusete?
5. Ambalaje instagramabile
Da, este un lucru. Daca nu sa intamplat pe
Instagram, atunci nu se intampla deloc.
2019 se refera la faptul ca brand-urile de fumusete isi intensifica
strategia. Ganditi-va ce au facut Glossier, Tilbury si FOREO si asteptati-va la
si mai mult. Liniile cu editii limitate, ambalaje sezoniere si produse de
frumusete super-stralucitoare si insta-worthy vor aparea in calea ta. Daca va
puteti distra cu feed-ul Instagramului suficient de mult, produsele vor vorbi
de la sine.
6. Frumusetea personalizata
Coca Cola a pus numele pe sticlele sale, apoi am avut tendinta de moda
monografica de la fabricile de moda, precum Gucci și Burberry, dar 2019 va
vedea industria de frumusete adoptand aceasta incursiune in personalizare. In
acest an, daca nu este personalizat, nu este bine, nu va ganditi nici macar la
un alt instrument de frumusete daca nu este pre-programat sa se potriveasca
nevoilor tale. FOREO LUNA
play smart, care ia lasat uimiti pe toti in 2018, va aduce
personalizarea in fruntea taramului de frumusete si va schimba modul in care ne
vedem gadgeturile de frumusete.
Nici o lista de tendinte nu ar fi completa daca Super Alimentele nu
sunt prezente, si in acest an va fi vorba despre colagen ingerabil si cu Witch
Hazel - un ingredient cunoscut pentru capacitatea sa de atenuare a rosetii si a
inflamatiei. A existat o crestere cu 305% a tuturor cautarilor pe Pinterest
pentru witch hazel, ceea ce demonstreaza o crestere a cererii. Potrivit Google
Trends cautarile de colagen au atins un nivel ridicat, iar China (vezi
C-Beauty) se numara printre primele trei tari din lume in care cererea pentru
acest lucru creste si creste.
Imbunatatirile de frumusete ofera o modalitate noua si moderna de a
privi ingrijirea pielii deoarece tot mai multe marci se transforma in
furnizarea de solutii la domiciliu. Traim in timpuri noi si consumatorii doresc
solutii la domiciliu pentru toate nevoile lor de frumusete, iar brandurile
trebuie sa acorde atentie acestui lucru.
La Institutul FOREO, dezvoltam in permanenta gama de produse pentru
ingrijirea pielii si inovam cu noi tehnologii pentru a ne asigura ca ne
satisfacem nevoile clientilor nostri. 2019 va fi un an extraordinar pentru
frumusetea inteligenta.
Comentarii
Trimiteți un comentariu